Connect with us

technokrata

A középvállalatok is átállnak

Dotkom

A középvállalatok is átállnak

100 százalék feletti a növekedés az IP-telefon piacán

A közelmúltig a kis- és középvállalatok hiába szerettek volna professzionális kommunikációs rendszert, ezt csak aránytalanul nagy kiadások árán tehették volna meg. Ennek hiányában ügyfélkapcsolataik nehézkesebbek maradtak, munkatársaik felesleges ismétlésekbe bonyolódtak, az ügyfelek csak hosszú telefonálgatás árán jutottak el a megfelelő információhoz vagy személyhez. Ez mindkét oldalról elégedetlenséget és felesleges költségeket generált. A kkv-szektorban a korszerű IP-kommunikációs megoldások piaca az Avaya szemszögéből 100 százalékos növekedést produkált az elmúlt évben.

„Az ügyfélbarát és hatékony kommunikáció ma már nem csak gyakorlati haszonnal jár, de presztízs értékkel is bír. Egy közepes vállalat számára is elvárás, hogy a céges központ funkcióit és költséghatékonyságát bárhol, bármikor el lehessen érni” – fejtette ki sajtótájékoztatón Gáll Tamás, az Avaya magyarországi vállalatának kereskedelmi igazgatója. Az Avaya IP Office megoldása ennél is többet nyújt: a klasszikus alközponti funkciók mellett adatkommunikációt is kínál annak minden feltételével (tűzfal, internet hozzáférés, stb.). „Ha ehhez hozzávesszük, hogy a komplett üzenetkezelő rendszer kontaktcenter-megoldásokat, konferenciahívási és kampánymenedzseri funkciókat is tartalmaz, valamint az egész integrálható a CRM-rendszerbe, akkor tényleg elmondhatjuk, hogy ezzel a megoldással lehetővé válik az intelligens üzleti kommunikáció megvalósítása egy közepes cég számára is.”

Kővári István, a cég konzulense kifejtette: „Mint minden új technológia, természetesen az IP-telefónia is rohamtempóban terjed, az általa kínált előnyök egyre hozzáférhetőbbek. A legutóbbi időszakban a közepes vállalatoknak is elérhetővé vált a megoldás. Ma már ott tartunk – tette hozzá –, hogy a legkisebb cégek is csak úgy lehetnek versenyképesek, ha ügyfeleiknek, beszállítóiknak és alkalmazottaiknak egyaránt biztosítják mindazt a kommunikációs kényelemet, amit a legnagyobbak. A fejlesztők folyamatosan azon dolgoznak, hogy ez ne legyen többé luxus.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek