Connect with us

technokrata

Világszerte és Magyarországon is sikeresek a Microsoft üzleti megoldásai

Dotkom

Világszerte és Magyarországon is sikeresek a Microsoft üzleti megoldásai

A Gartner szerint a vállalatirányítási szoftverpiac konszolidációjának aktív szereplője a Microsoft. Hazánkban éves szinten 100 százalékos növekedést produkált az MBS.

A Microsoft Magyarország Kft. Üzleti Megoldások (MBS) üzletága 2006. február 22-23-án Siófokon partnertalálkozót szervezett, amelyen idén már több mint 100 résztvevőt köszönthettek. A partnerkonferencia évente ismétlődő szakmai fórumot biztosít a Microsoft vállalatirányítási – Microsoft Navision és Microsoft Axapta rendszereinek értékesítését, bevezetését és támogatását nyújtó szakpartnerek részére. A partnerek 2005-ös évi üzleti sikereinek eredményeinek köszönhetően idén 6 üzlettárs érdemelte ki a kiváló partneri címet: az XAPT Hungary Kft., VT-SOFT Kft. Fisyco Magyarország Kft., MPC Szoftver Kft., Navconsult Kft és a rEVOLUTION Software Kft.

A Microsoft Business Solutions üzletág világszerte kifejezetten jó negyedévet teljesített, hiszen a decemberben lezárult második negyedévben folytatta folyamatos növekedést, s a tavalyi évhasonló időszakához viszonyítva 17 százalékkal bővült. Ez a növekedés jelentősen meghaladja a Microsoft által kitűzött 11-13 százalékos célkitűzést. A növekedés a 14 százalékkal bővült licencbevételekre és a 24 százalékos fejlődést mutató bővítésekre vezethető vissza. A licencek esetében a Dynamics megoldásokat és azon belül is a decemberben bemutatott Microsoft Dynamics CRM 3.0-t kell kiemelni.

Magyarországon a Microsoft Business Solutions üzletág a nemzetközinél is jobb eredményeket ért el. Az IDC felmérése szerint 2004-ben több mint kétszeresére bővült a teljesítménye, piaci részesedése pedig 67 százalékkal növekedett. 2005-ben – egyelőre nem hivatalos adatok szerint – hasonló mértékű, 100 százalék körüli növekedést produkált a magyarországi MBS üzletág. Figyelemre méltó, hogy ezek az eredmények organikus bővülés és nem felvásárlások hatására realizálódtak.

A Microsoft Business Solutions az AMR Research szerint a vállalatirányítási piacon további jelentős növekedési potenciállal rendelkezik. A Gartner által előrejelzett vállalatirányítási szoftverpiac konszolidációjának aktív szereplője a Microsoft, amit az is jelez, hogy egyre több cég – nemzetközi és magyarországi szinten – a Microsoft Business Solutions termékeire váltja meglevő vállalatirányítási rendszerét.

Számításaink szerint a hazai kis- és középvállalati vállalatirányítási piacon – az új rendszerbevezetéseket tekintve – a Microsoft Business Solutions már piacvezető. Tavaly olyan sikeres cégek választották vállalatirányítási rendszereinket, mint az egyik legnagyobb gépjármű forgalmazó, a Dunaautó (az Autóváros), az egyik legnagyobb hazai informatikai vállalat, a Synergon Rt., a Jeans Club ruházati bolthálózat, a SióTours (SCD csoport) vagy a MAHART Duna-Cargo Kft. Ezen felül még több mint 80 vállalat választotta a Microsoft Business Solution rendszert. Ügyfeleink a kis, 2 felhasználós rendszerektől, a nagyvállalati – 200 felhasználós – rendszerekig terjednek.

A Microsoft Business Solution vállalatirányítási termékei (Microsoft Navision, Microsoft Axapta és Microsoft CRM) márkanév váltás előtt állnak. A termékcsalád új neve Microsoft Dynamics lesz – kifejezve a termékcsalád következő generációs fejlesztési koncepcióját és további integrációját a Microsoft egyéb – Microsoft Office, Microsoft Sharepoint, Microsoft BizTalk, stb. – termékeihez. A termékek neve – Magyarországon április elejétől – Microsoft Dynamics NAV (korábban Microsoft Navision), Microsoft Dynamics AX (korábban Microsoft Axapta) és Microsoft Dynamics CRM lesz.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek