Connect with us

technokrata

Új stratégiával a vírusok ellen – Bölcsföldi-interjú

Dotkom

Új stratégiával a vírusok ellen – Bölcsföldi-interjú

Bölcsföldi László a VirusBuster csapatának új tagja.

Idén januártól Bölcsföldi László tölti be a 100 százalékban magyar tulajdonú, IT-biztonságtechnikai megoldásokat fejlesztő és forgalmazó VirusBuster Kft. kereskedelmi vezetői posztját. A VirusBuster csapatának új tagját terveiről kérdeztük.

Terminal – Milyen rövid, illetve hosszú távú célokat tűzött ki új pozíciójában?

Bölcsföldi László – Jelenleg a legfontosabb feladatom egy, a vezetés által is támogatott kereskedelmi stratégia kialakítása, amely képessé tesz bennünket ambiciózus növekedési céljaink megvalósítására. A piac nagyon sokrétű, az otthoni felhasználóktól a több ezer gépes nagyvállalati hálózatokig, mindenhol jelentkezik a nagyobb biztonság iránti igény. Több olyan szegmens is van, amire a jelenleginél határozottabban kívánunk fókuszálni; ilyen például a lakossági piac, akiket új licenc-konstrukciókkal, új csatornákon keresztül tervezünk megszólítani. A vállalati, intézményi ügyfélkör számára, pedig többek között újragondoljuk, bővítjük a kínált szolgáltatások körét. Terveink között szerepel továbbá partneri kapcsolatok kialakítása olyan vállalatokkal, akikkel közösen nagyobb eredményeket érhetünk el egyes célcsoportoknál, mint külön-külön. A hosszú távú célom természetesen ennek az éppen születő stratégiának a megvalósítása lesz. Annyi már biztosan látszik, hogy nem fogok unatkozni.

Terminal – Az utóbbi időben a KKV szektor a figyelem középpontjába került. A VirusBuster szintén tervezi a piac ezen szegmensének megcélozását, vagy továbbra is a végfelhasználókra, illetve a magyar tulajdonú nagyvállalatokra koncentrál?

Bölcsföldi László – A KKV valóban nagyon érdekes szektor a mai informatikai piacon. A hardver oldalon, ha jól emlékszem, már a teljes piac 30-35%-át teszi ki, és a szoftver / IT szolgáltatási igényük is évről évre növekszik. Valószínű, hogy a tendencia a következő években megmarad, sőt fokozódhat. Egészen biztos, hogy a mi stratégiánkban is kiemelt helye lesz a kis és középvállalatok megszólításának.

Terminal – Miben látja Ön a cég további növekedésének esélyeit?

Bölcsföldi László – Ha a magyar piacról beszélünk, akkor elsősorban a tudatos, jól szervezett, az egyes célpiacokra külön-külön fókuszáló marketing és kereskedelmi munkában. Sok tennivalónk van ezen a téren, ami egyben komoly növekedési potenciált is rejt magában. A nemzetközi piacokon jelenleg is nagyon határozott a VirusBuster növekedése, azt gondolom, hogy itt bármi megtörténhet, a határ a csillagos ég.

Terminal – Fontosnak tartja-e Ön a CeBiten való részvételt?

Bölcsföldi László – Természetesen nagyon sok információ és kapcsolat gyűjthető a CeBiten és a hasonló rendezvényeken, de nem gondolom, hogy a VB növekedésének az ezeken való részvétel volna a kulcsa.

Terminal – Mivel tölti szabadidejét?

Bölcsföldi László – Az egyik szenvedélyem a sport. Jelenleg is a magyar másodosztályban kosárlabdázom, e mellett többféle szabadidősportra (évszaktól függően síelés, strandröplabdázás, kerékpározás) is rendszeresen szánok időt.

A másik a zene. Nagyon sok zenét hallgatok az autóban, otthon, vagy bárhol, ahol tehetem. A kedvenceim nélkül néhány nap után elvonási tünetek lesznek rajtam úrrá.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek