Connect with us

technokrata

A Nokia Szolgáltatások üzleti egysége teljes gőzzel halad előre

Dotkom

A Nokia Szolgáltatások üzleti egysége teljes gőzzel halad előre

További növekedés a menedzselt szolgáltatások, a tanácsadás és integráció, illetve a szolgáltatás-menedzsment terén.

Sikeres, áttörés jellegű szerződéseket hozó első éve után a Nokia Services (szolgáltatások) üzleti egysége további növekedésre számít 2006-ban. A Szolgáltatások üzletág segít a szolgáltatóknak helyt állni a kemény versenyben, emellett megfelelő eszközöket biztosít az egyéni kínálat kialakítására és a szolgáltatói tevékenység továbbfejlesztésére.

„Büszkék lehetünk önálló üzleti egységként végigdolgozott első évünkre. A 2005-ös kétszámjegyű bevétel-növekedésnek köszönhetően a Szolgáltatások teremti meg a Networks üzletág bevételeinek több, mint 30 százalékát, és foglalkoztatja a Nokia munkavállalóinak több, mint harmadát” – mondta Bosco Novak, a Nokia Networks üzletágának szolgáltatásokért felelős alelnöke.

„A szilárd alapok jó kiindulási pontot biztosítanak 2006-ra, amikor főként a menedzselt szolgáltatások, a tanácsadás és integráció, valamint a szolgáltatás-menedzsment és a szoftverek területén számítunk bővülésre. Továbbra is arra törekszünk, hogy a szolgáltatói ügyfeleink a lehető legtöbbet hozhassák ki hálózatukból, és hogy a szolgáltatás-portfoliónk felülmúlhatatlan maradjon az iparágban” – mondta Novak a barcelonai 3GSM világkongresszus előestéjén.

A Nokia 2005 elején alapította meg a Szolgáltatások üzleti egységét azzal a céllal, hogy az új szervezet a Nokia szolgáltatások terén szerzett húszévnyi tapasztalatát kihasználva meglovagolhassa a kibontakozóban lévő üzleti trendet. Az üzleti egység azóta már számos mérföldkövet hagyott maga mögött, többek között:

  • Menedzselt szolgáltatásokról szóló szerződést kötött a Hutchison Essarral, amelynek eredményeképpen a Nokia több mint 600 alkalmazottat vesz át;

  • Tanácsadási és integrációs projekt a China Mobile-lal Guangdongban, a világ egyik legnagyobb mobil böngészőplatformjáért;
  • A TIM Italy a Nokia Integrated Provisioning megoldását választotta az IMS felhasználó-hitelesítéshez és eszközkezeléshez;
  • Push to Talk hosztolási szerződést kötött a mobikom Austriával;
  • Megállapodás a kuvaiti Wataniya Telecom-mal, a Nokia, minden hang- és adatszolgáltatáshoz használt kibővíthető nyílt-szabványú tartalékolási megoldásáról;
  • Nokia Globális Hálózati Megoldások Központot nyitott az indiai Chennai-ban.

„A Szolgáltatások üzleti egység fokozódó tevékenysége jelzi, hogy egyre fontosabbá válik szerepünk a szolgáltatói tartalékok kihasználásában, amelyet a befektetett tőke optimalizálásával, a működési költségek csökkentésével, az előfizetők megtartásával, új területek felderítésével, és a kockázatok kezelésével segítünk” – mondta Novak.

A Nokia teljes körű támogatással és szolgáltatás-kínálattal segíti a szolgáltatókat mobilkínálatuk egyénivé tételében és megújításában. A világszerte több mint 80 ügyféllel rendelkező Nokia a szolgáltatás-menedzsment piac élén áll, 28 országban aláírt 36 szerződésével pedig a menedzselt szolgáltatások piacának is éllovasa. A Nokia világszerte 300-nál is több rendszerintegrálási projekten dolgozik, egyedülálló Nokia NetAct hálózatirányítási megoldását pedig több mint 300 ügyfelének szállította.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek