Connect with us

technokrata

Nivea és a Labello

Dotkom

Nivea és a Labello

A Beiersdorf tapasztalt és kreatív céget keresett.

A Carnation nyerte a Beiersdorf 2006 évi online média-tenderét a NIVEA és a Labello éves online kommunikációjához készített stratégiai terveivel.

A Carnation ügynökségi tapasztalatai, valamint a kreatív kampánytervezés indokolta a Beiersdorf választását. Ezzel a lépéssel a vállalat egy kézben tudhatja a NIVEA és Labello márkák médiatervezését és vásárlását, az online kreatívok megtervezését és kivitelezését, valamint a cég webes megjelenéseinek és online ügyféladatbázisának teljes menedzsmentjét. A Beiersdorf korábbi médiavásárlója az OMD volt.

„Már négy éve működünk együtt sikeresen a Beiersdorffal, a cég online kreatív ügynökségeként, örömmel vállaltuk el a kreatívok készítése mellett a médiatervezés feladatait is” – nyilatkozta Szabó Erik, kereskedelmi igazgató.

A Carnation zRt jelentősebb ügyfelei többek között: a Beiersdorf (NIVEA), a Bosch és Siemens Háztartási Készülék Csoport, a CIB Bank, a Concorde Értékpapír Rt, a Dunaprint, az E.ON Hungária, az ELMŰ, a Generali-Providencia, a Habostorta, a Honda, az Interware, a Kürt Csoport, a Magyar Televízió, a Malév, a Masterfoods, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a Pannon GSM, a Sanoma, a Vista és a Winterthur.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek