Connect with us

Hirdetés

technokrata

Nivea és a Labello

Dotkom

Nivea és a Labello

A Beiersdorf tapasztalt és kreatív céget keresett.

A Carnation nyerte a Beiersdorf 2006 évi online média-tenderét a NIVEA és a Labello éves online kommunikációjához készített stratégiai terveivel.

A Carnation ügynökségi tapasztalatai, valamint a kreatív kampánytervezés indokolta a Beiersdorf választását. Ezzel a lépéssel a vállalat egy kézben tudhatja a NIVEA és Labello márkák médiatervezését és vásárlását, az online kreatívok megtervezését és kivitelezését, valamint a cég webes megjelenéseinek és online ügyféladatbázisának teljes menedzsmentjét. A Beiersdorf korábbi médiavásárlója az OMD volt.

„Már négy éve működünk együtt sikeresen a Beiersdorffal, a cég online kreatív ügynökségeként, örömmel vállaltuk el a kreatívok készítése mellett a médiatervezés feladatait is” – nyilatkozta Szabó Erik, kereskedelmi igazgató.

A Carnation zRt jelentősebb ügyfelei többek között: a Beiersdorf (NIVEA), a Bosch és Siemens Háztartási Készülék Csoport, a CIB Bank, a Concorde Értékpapír Rt, a Dunaprint, az E.ON Hungária, az ELMŰ, a Generali-Providencia, a Habostorta, a Honda, az Interware, a Kürt Csoport, a Magyar Televízió, a Malév, a Masterfoods, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a Pannon GSM, a Sanoma, a Vista és a Winterthur.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés