Connect with us

technokrata

Copy General: ároffenzíva és provokálás

Dotkom

Copy General: ároffenzíva és provokálás

A Copy General Digitális Gyorsnyomdai Hálózat ároffenzívával és provokáló reklámkampánnyal kezdet az újévet.

„Ehhez képest az 5%-kal kevesebb ÁFA vicc” – ilyen és ehhez hasonló szlogeneket olvashatunk a Copy General üzleteiben. A Copy General ezzel az ároffenzívával piacvezető helyzetét szeretné tovább építeni Budapesten és Székesfehérváron.

Az elmúlt évben a másolóhálózat több mint egymilliárd forintos forgalmat bonyolított. A nyolc fióküzletben – melyből 7 Budapesten, egy pedig Székesfehérváron található – jelenleg összesen 140 munkatárs dolgozik. Két üzlet éjjel-nappal, 24 órán keresztül áll az ügyfelek rendelkezésére. A Copy Generalnál naponta mintegy 1.300 ügyfelet szolgálnak ki.

A reklámkampány részeként minden munkatárs új pólókat visel, melyeken a fentebb idézett mondatok mellett további vicces-provokatív reklámszlogenek szerepelnek. Az első körben március végéig tartó reklámkampány további részét képezik a plakátok, hirdetések, molinók, szórólapok, internetes hirdetések, valamint egy széles körű direktmarketing-akció. A reklámkampányért a budapesti ZELMER Reklámügynökség felel, amely az elmúlt években már több alkalommal szerepelt az újságok címlapján provokáló reklám-motívumai miatt (TUI „Görénypuszta”, Manager Magazin „A 100 leggazdagabb ember”).

A kampánnyal a Copy General mindenekelőtt a közép- és nagyvállalatok üzleti döntéshozóit célozza meg. A cég elsősorban nem közvetlen konkurenseire akar nyomást gyakorolni a másoló-ágazaton belül, hanem vonzó áraival, a rövid gyártási idővel, és átfogó ügyfélszolgálati tevékenységével a jövőben a klasszikus nyomdai szolgáltatások terén is további piaci részesedést kíván megszerezni.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek