Connect with us

technokrata

Üzleti sikerek telefonos alkalmazásokkal

Dotkom

Üzleti sikerek telefonos alkalmazásokkal

Dreher-Teleaktív együttműködés: interaktív kampány a dobogón.

A Golden Dove nemzetközi pályázatán harmadik helyezést kapott az Arany Ászok „Fejtse meg a hosszú nyak titkát!” kampány. A Dreher Sörgyárak és a Teleaktív kampányában interaktív telefonos alkalmazás is segített a fogyasztók megnyerésében.

A magyarországi Direkt Marketing Szövetség november 17-én átadott Golden Dove díja a közép-európai térség direkt marketinggel foglalkozó alkotóinak kreativitását és az iparág elhivatottságát fémjelzi. Az utóbbi időben hazánkban is egyre több cég ér el sikereket telefonos alkalmazásokkal, felismerve azt, hogy a kreativitásnak a reklámok esetében már nem csak a vizuális megjelenésben jut nagy szerep, hanem a megfelelő és kellően újszerű üzenethordozó kiválasztásában is.

A bronzérmes Arany Ászok kampány az újonnan bevezetett palack kommunikációján keresztül a vásárlói kreativitást is tesztelte. Az elsődleges cél azonban az új, hosszú nyakú Arany Ászok üvegének rendhagyó, promócióval egybekötött kommunikációja és természetesen a fogyasztói visszajelzések begyűjtése volt, melyet megfelelő médiatámogatás, internetes szavazás, banner kampány, POS anyagok és bolti promóció is kísért.

Az Arany Ászok nyereményjátékában bárki megcsillogtathatta a saját kreativitását, hiszen a vásárlóknak és az érdeklődőknek frappánsan kellett megfogalmazni, majd sms-ben elküldeni, hogy vajon miért jobb az új üveg a réginél. A szerencséseket és a legjobb ’érvek’ beküldőit is jutalmazták.

Huszics György, a konferencia szervezési bizottságának elnöke és egyik zsűritagja szerint a Golden Dove helyezéssel elért szakmai elismerés rendkívüli siker a kreatív szakembereknek, hiszen a fogyasztókat célzó kategóriában nem csak a pályázók mezőnye volt nemzetközi, hanem a zsűri is három országot képviselt a kétfordulós szavazás során.

Nick Johnston, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketingigazgatója szerint: „Örömmel értesültünk arról, hogy a nemzetközi zsűri az Arany Ászok kampányát az egyik legjobbnak ítélte. A piaci tapasztalataink is irányvonalunk sikerességét mutatják, amelyhez a megfelelő partnert is sikerült megtalálnunk”.

A napokban 9. születésnapját ünneplő TeleAktív nevében Nagy Tibor Tamás hozzáfűzi; „Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink részére immár nem csak üzleti, hanem szakmai sikereket is nyújtó alkalmazásokat készíthetünk!”


A TeleAktív – korábban a T-Mobile Rt. Interaktív Telefonos Üzletága – 1996 novembere óta biztosít interaktív telefonos szolgáltatásokat a hazai piacon. Az eltelt évek alatt számos sikeres promóciós és információs kampány bizonyította, hogy szolgáltatásai – a termék típusától és életciklusától függetlenül – a telemarketing bármely területén hatékony kommunikációt tesznek lehetővé az alkalmazott SMS/IVR/WAP/MMS/LBS megoldások, a megbízható műszaki háttér és a csaknem egy évtizedes tapasztalat révén.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek