Connect with us

technokrata

CRM megoldás a fűtési termékek és melegvíztárolók kereskedelmében

Dotkom

CRM megoldás a fűtési termékek és melegvíztárolók kereskedelmében

A magyarországi Junkers az update CRM megoldását választotta a vevői elégedettség további emelésére.

A Robert Bosch Kft. Budapest, mely a Magyarországon már több mint 6 ezer munkatársat számláló Bosch csoport tagvállalata, az update software Magyarország marketing.manager megoldását választotta Junkers termékei fűtéstechnikai területen történő értékesítéséhez. Az update software Magyarország Kft. a bécsi székhelyű update software AG leányvállalata, mely Európa egyik vezető CRM megoldás szolgáltatója. A marketing.manager megoldástól azt várja a Bosch, hogy tovább javul a szervizszolgáltatása a közvetlen és a közvetett ügyfelek körében egyaránt. A Robert Bosch Kft. Budapest úgy tervezi, hogy a Junkers üzletágban a cég közvetlen partnerei, számos közvetett ügyfél és több mint 1000 szerelő körében alkalmazza a CRM megoldást. A CRM további felhasználási területe az exkluzív szolgáltatások és más fűtéssel kapcsolatos témák célzott ajánlása lesz a végfelhasználók körében.

A Bosch profi és modern szoftvert keresett, és így döntött az update marketing.manager megoldása mellett. Benoit Lespagnol, a Robert Bosch Kft. Junkers értékesítési vezetője elsősorban arra lát esélyt, hogy a projekt hatására nőni fog az ügyfeleknek, különös tekintettel a végfelhasználóknak nyújtott szolgáltatás minősége: „Az update marketing.manager megoldásával lényegesen gyorsabban és hatékonyabban tudjuk mérni a vevőink elégedettségét. Ezzel szavatolni tudjuk, hogy a kiváló termék- és szervizminőség területen kivívott Bosch-hírnevünknek a továbbiakban is meg tudunk felelni.”

Nem csak a Robert Bosch Kft., de a szervizpontok is gyorsan hozzájutnak a későbbiekben az ügyfelek elégedettségével és termék-újdonságokkal kapcsolatos információkhoz. A szervizpartnereivel történő együttműködés keretében, a Bosch ezentúl közvetlen befolyást tud gyakorolni a vevői elégedettség emelésére irányuló erőfeszítésekre.

A Junkers szerelők számára mutatkozó előny abban nyilvánul meg, hogy az új CRM megoldás segítségével célzott információkhoz és ajánlatokhoz juthatnak a Junkers termékekkel kapcsolatban. Ezidáig erre kapacitás hiányában nem volt lehetőség. A marketing.manager segítségével a Bosch az exkluzív Junkers Szerelői Klubjának gondozását is el kívánja látni. Az ügyfelek saját ügyfélkártyája azonnal felvilágosítást nyújt a velük kapcsolatos tevékenységekről és az aktuális pontegyenlegükről.

„Azért választottuk az update-et, mert meggyőzött bennünket a profizmusuk és az, hogy nemzetközileg is jegyzett cégről van szó. A CRM megoldásnak köszönhetően, a Junkers még tovább tudja javítani a kiváló termék- és szervizminőség területén megszerzett hírnevét” – mondta Benoit Lespagnol befejezésképpen.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek