Connect with us

Hirdetés

technokrata

Microsoft Dynamics: az új márka

Dotkom

Microsoft Dynamics: az új márka

A Microsoft Business Solutions üzletág kiemelkedő növekedési pályára lépett az elmúlt időszakban.

A Microsoft Business Solutions csoport a 2006-os pénzügyi év, első negyedévében 16%-os növekedést ért el az előző év megfelelő negyedévének 181 millió dolláros bevételéhez képest. Ez jóval meghaladja a tervezett 11-12%-os irányértéket. A negyedév során a vállalatirányítási és ügyfélkapcsolat-kezelő megoldások kiváló teljesítményének köszönhetően 18%-os volt a szoftverből származó bevételek növekedése. Az előző évhez képest 21%-kal növekedett a licencek száma, az ebből származó árbevétel 16%-kal lett magasabb. A kiemelkedő nemzetközi eredményekkel összhangban a magyarországi növekedés a nemzetközit lényegesen túlszárnyalja, és a magyarországi ügyfelek száma meghaladja a kétszázat

Microsoft Dynamics CRM
2005. október végén megjelent a Microsoft Dynamics CRM 3.0, a Microsoft legújabb CRM-termékének bétaverziója. A termék átfogó és kiválóan használható marketing-, értékesítési és szolgáltatási funkciókat nyújt, melyek már eddig is nagy érdeklődést váltottak ki az ügyfelek és a partnerek körében. A bétaverzió az egész világon elérhető lesz a partnerek számára, így megkezdhetik saját megoldásaik fejlesztését és tesztelését. A Microsoft Dynamics CRM 3.0 jó úton halad ahhoz, hogy még ebben a negyedévben gyártásba kerüljön, és a jövő év első negyedévére általánosan elérhetővé váljon.

Az immixGroup és a svédországi Accept, a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásainak felhasználójaként döntőbe jutott a Gartner CRM Excellence díj kis- és középvállalati kategóriájában. A díjat ezen a héten adták át San Diegóban, a Gartner CRM Summit címmel rendezett konferenciáján. Mindkét vállalat az értékesítési folyamatok, az ügyfél-elégedettség javítása és az alkalmazottak hatékonyságának növelése terén a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásainak stratégiai jellegű használatával elért kiváló eredményeiért kapta a jelölést.

Microsoft Dynamics
A Microsoft szeptemberben új márkanevet jelentett be, ez a Microsoft Dynamics – ez a név váltja fel a Microsoft Business Solutions márkanevet, és egyben az eddig Project Green belső nevet viselő kutatás-fejlesztési tervekkel összhangba hozza a márkát.

A Microsoft választása azért esett a Dynamics névre, mert az növekedésre, energiára és integrációra utal, mindeközben erőt, stabilitást és elérhetőséget sugároz – ezek olyan jellemzők, amelyeket a visszajelzések szerint nagyon vonzónak találnak a vevők és a potenciális ügyfelek. Az új márkanév emellett könnyen megjegyezhető, és jól illeszkedik a cég egyéb kereskedelmi márkanevei közé.

Az új márkanév használata és a tervekkel való összehangolása is egyértelműen mutatja, hogy a vállalat elkötelezte magát meglévő termékcsaládjai hosszú távú fenntartása és fejlesztési irányai mellett, ugyanakkor egyetlen névre koncentrálva tudja felépíteni marketing- és kapcsolattartási tevékenységeit.

A Microsoft Business Solutions mobil értékesítés-segítő szoftverének kísérleti projektje
A Microsoft októberben egy kísérleti projektet jelentett be, amely a cégek számára lehetővé teszi, hogy kézi-számítógépre terjesszék ki a vállalatvezetési programcsomag működését, így az úton lévő munkatársak is könnyen hozzáférhetnek az adatokhoz. A bejelentés egyben a Microsoft koppenhágai fejlesztési központjának egy újabb újszerű kísérleti projektjét is képviseli.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés