Connect with us

technokrata

44 százalékos forgalomnövekedés az F-Secure-nál

Dotkom

44 százalékos forgalomnövekedés az F-Secure-nál

Bár az F-Secure Corporation nettó nyeresége 3 millió euróra emelkedett 2005 harmadik negyedévében, a vállalat a rövid távú nyereségnövelés helyett továbbra is a növekedésre fog koncentrálni. Független tesztek szerint az F-Secure minden fontos versenytársánál legalább kétszer gyorsabban, minimum két és fél órával korábban adja ki vírusvédelmi frissítéseit.

Az F-Secure Corporationnek vírusvédelmi és behatolás-megelőzési termékekből származó árbevétele 44 százalékkal, 15,2 millió euróra nőtt 2005 harmadik negyedévében. Az F-Secure az előző negyedévben bemutatta az F-Secure Service Platform szolgáltatását, illetve az F-Secure Anti-Virus 2006 és az F-Secure Internet Security 2006 termékeket.

Az F-Secure nettó nyeresége az előző negyedévben 3 millió euróra emelkedett, ami az árbevétel 19 százalékát tette ki. A vállalat ezzel a nyolcadik olyan negyedévet zárta, amelyben a tőzsdén jegyzett versenytársainál gyorsabban fejlesztette üzleti tevékenységét. Az elmúlt negyedévben az F-Secure-nál leggyorsabban a szolgáltatói és a végfelhasználói értékesítési szegmensek növekedtek.

Nagyobb IT-biztonsági vállalatok növekedési üteme az elmúlt negyedévekben

„A rövid távú nyereségnövelés helyett a jövőben is nagyobb hangsúlyt kívánunk fektetni növekedési stratégiánk megvalósítására, ezért új értékesítési és marketing tevékenységekbe, valamint jelentős új fejlesztésekbe és termékekbe fektetünk be” – mondta el Risto Siilasmaa, az F-Secure elnök-vezérigazgatója. „Nagy figyelmet fordítottunk és fordítunk ezentúl is a Security as a Service koncepció megvalósítására, mert azt tapasztaltuk, hogy a felhasználók termékek vásárlásáról áttérnének szolgáltatások előfizetésére. A harmadik negyedévben 13 szolgáltatóval kötöttünk partnerkapcsolati megállapodást, jelenleg 74 üzleti partnerünk van ezen a területen. Az európai piacon egyértelműen vezetők vagyunk, Észak-Amerikában pedig különösen erős növekedést értünk el ebben a szegmensben” – tette hozzá Risto Siilasmaa.

Az F-Secure kisebb vállalkozások és a nagyvállalati vásárlók számára is bevezette a Security as a Service (biztonság mint szolgáltatás) koncepcióra épülő megoldásait. Internet-szolgáltatókkal együttműködve végfelhasználóknak már évek óta kínálja a Security as a Service megoldást, most ez egészült ki négy új megoldással: a nagyvállalatoknak, a kisebb vállalkozásoknak, valamint az átjárókhoz és a mobiltelefonokhoz kínált szolgáltatásokkal.

Az AV-Test.org független összehasonlító tesztjein az F-Secure ismét felülmúlta legnagyobb versenytársait az adatbiztonsági frissítések gyorsaságában. A vírusvédelmi frissítéseit az F-Secure minden fontosabb versenytársánál legalább kétszer gyorsabban, minimum két és fél órával korábban adta ki. A frissítések kiadásának gyorsasága kulcsfontosságú, mivel a sebesség az adatbiztonság elengedhetetlen tényezője.

A harmadik negyedévben bevezetett legfontosabb termékek az F-Secure Anti-Virus 2006 és az F-Secure Internet Security 2006 programok voltak. Mindkét termék védelmet nyújt az otthoni felhasználóknak a rosszindulatú kódok, kémprogramok és az iparágban egyedül álló módon a rootkitek ellen is. Az F-Secure Internet Security megoldásban a családok Internet-használatát olyan új funkciók támogatják, mint az időzár funkció, amely lehetőséget ad arra, hogy a szülők felügyelhessék a kiskorú gyermekek web böngészését. Az F-Secure Internet Security 2006 védelmet nyújt minden olyan támadás ellen, amely otthoni felhasználókat fenyegethet: tartalmaz vírusvédelmi, kéretlen levelek szűrésére szolgáló, tűzfal, adatszivárgást megakadályozó, betárcsázó- és kémprogramok elleni megoldásokat.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek