Connect with us

technokrata

Az Avaya 5 éves globális szerződést kötött az ABN AMRO-val

Dotkom

Az Avaya 5 éves globális szerződést kötött az ABN AMRO-val

A projekt teljes technológiai átalakítással jár együtt.

Az Avaya, az üzleti kommunikációs alkalmazások, rendszerek és szolgáltatások világviszonylatban vezető szállítója bejelentette, hogy ötéves globális szerződést kötött az ABN AMRO-val, támogatandó a bank 14 országra kiterjedő távközlési rendszerének Internet Protokollra (IP) való áttérését.

A projekt teljes technológiai átalakítással jár együtt, mely kiterjed a rendszerekre és szoftverekre is. A cél az ABN AMRO dolgozóinak jelentős hányada számára hozzáférést biztosítani a korszerű üzleti kommunikációs megoldásokhoz a bank minden fióktelephelyén és kirendeltségén, bárhol a világon. Az Avaya Global Services a projekthez és a megoldásokhoz külső (outsourcing) felügyeletet biztosít majd.

A megállapodás értelmében a cég az Avaya Communication Manager szoftvercsomag szolgáltatásait és funkcióit biztosítja majd – nyilatkozta Lou D´Ambrosio, az Avaya cégcsoport vezérigazgató-helyettese. Ez a szoftvercsomag támogatja a felhasználói mobilitást, például az Avaya Extension to Cellular alkalmazását, amely a dolgozó mobiltelefonját a tárcsázott asztali telefonjával egyidejűleg megcsörgeti. A megoldás része az Avaya Softphone is. Ez a számítógépes felhasználói felület a felhasználó PC-jét vagy laptopját teljes funkcionalitással működő irodai telefonná alakítja át. Emellett az ABN AMRO konvergens hang- és adathálózatán az IP telefontechnológia alkalmazása számhordozást is biztosít, melynek révén a felhasználó a hálózatra csatlakoztatott bármely telefonkészüléken regisztrálni tudja magát. A fenti, mobilitást biztosító alkalmazások elősegítik, hogy az irodai telefonszám szorosabban kötődjék a személyhez, és kevésbé a munkahelyhez, ami növeli a termelékenységet, meggyorsítja a vevői hívások megválaszolását az irodában és utazás közben egyaránt.

Ezeken felül az Avaya Modular Messaging nevű megoldása a bank számára hálózatos hangüzenet-továbbítást és -kezelést tesz lehetővé a helyszínek között. A vállalat több résztvevős konferencia-alkalmazásai pedig támogatják az együttműködést segítő, gyors és egyszerűen szervezett tárgyalásokat. A bank ügyfeleket kiszolgáló kontakt centerei szintén friss szoftvereket kapnak a hívások gyorsabb továbbítása és a szolgálati adatokhoz való sebesebb hozzáférés érdekében, továbbá a várakozási idők lerövidítése és az ügyfélmegkeresések hamarabbi megválaszolása végett.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek