Connect with us

technokrata

F-Secure termékek a hazai áruházakban

Dotkom

F-Secure termékek a hazai áruházakban

Az F-Secure dobozos termékeit októbertől hipermarket, műszaki, irodatechnikai és multimédia áruházláncokon keresztül is értékesítik.

A 265 budapesti és vidéki kiskereskedelmi üzletben egyelőre az F-Secure Anti-Virus 2005 és az F-Secure Internet Security 2005 megoldások lesznek elérhetők, az F-Secure Mobile Anti-Virus megoldás értékesítését a későbbiekben tervezik. A 2F 2000 Kft., az F-Secure disztribútoraként, a Magnew Kft., az egyik legnagyobb magyarországi videojáték disztribútor pedig viszonteladóként vesz részt a megállapodásban.

„Míg a közép- és nagyvállalatok körében szinte minden szervezet használ valamilyen IT-biztonsági megoldást, az otthoni felhasználóknál és a kisvállalkozásoknál sokszor még a legalapvetőbb biztonsági megfontolásokat is figyelmen kívül hagyják” – mondta el Juhani Kivelä, az F-Secure Corporation közép-kelet-európai régió menedzsere. „Nemzetközi felmérések azt mutatják, hogy az otthoni felhasználók 50 százaléka nem rendelkezik anti-vírus és tűzfal megoldással. Azonban egyre újabb és egyre több fenyegetés jelenik meg az interneten, ezért egyre nagyobb veszélynek teszik ki magukat a védtelen felhasználók. Az F-Secure ez ellen szeretne tenni azzal, hogy könnyebben elérhetővé teszi díjnyertes IT-biztonsági megoldásait. Az otthoni felhasználókat egyértelműen a nagy áruházláncokon keresztül lehet leghatékonyabban elérni, ezért ezentúl a magyarországi áruházláncok üzleteiben is jelen lesznek az F-Secure termékei. Örülünk, hogy a legnagyobb üzletláncokkal és olyan vezető magyarországi partnerekkel dolgozhatunk együtt, mint a 2F 2000 Kft. és a Magnew Kft.” – tette hozzá Juhani Kivelä.

„A felhőtlen szórakozásunk alapja a biztonságos háttér. Ez fokozottan igaz a videojátékok PC alapú, internet támogatású játékaira. Cégünk a konzoljátékok világából nyitott a PC felhasználók felé: szerettük volna a játékosok örömét gondtalanná tenni azáltal, hogy egy biztonságos hátteret is kínálunk a mindennapos szórakozás mellé. Mivel számunkra az F-Secure termékek megnyugtató megoldást kínáltak az üzleti életben, úgy véljük, fogyasztóink számára is biztonságot jelentenek az önfeledt szórakozáshoz” – nyilatkozta Nagy Imre Gábor, a Magnew Kft. üzletágvezetője.

Az F-Secure magyarországi forgalmának mintegy 10%-át teszi ki a dobozos termékek értékesítése. A vállalat az áruházláncokban való jelenléttől a forgalom növekedése mellett az F-Secure márka ismertségének növelésére is számít.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek