Connect with us

technokrata

Mérföldkő a Public Relations-ben: mérhetővé vált a vállalati kommunikációs tevékenység

Dotkom

Mérföldkő a Public Relations-ben: mérhetővé vált a vállalati kommunikációs tevékenység

Élesben üzemel a newzeus 2.0

Lezárult a newzeus média tartalom elemző és riportoló szoftver továbbfejlesztett, 2.0-ás verziójának tesztelése, a rendszer mától élesben üzemel. A newzeus2.0 újdonsága, hogy online felhasználói felületén keresztül lehetővé teszi valós idejű média-megjelenési statisztikák lekérdezését és a felvitt cikkek teljes szövegében történő komplex kereséseket az ügyfelek számára. A newzeus2.0 segítségével a kommunikációs tevékenység számszerű eredményei még egyszerűbben és részletesebben mutathatók be a vállalat stratégiai vezetése, angol nyelven pedig nemzetközi központja felé. A hazai és európai viszonylatban is egyedülálló rendszert használja többek között a BAT, az Ericsson Magyarország, a Nestlé Waters, illetve a Novartis.

„Az Avantgarde Group és a Mirai Interactive több hónapos közös munkájának eredményeként örömmel jelenthetem be, hogy elkészült a newzeus 2.0. A Public Relations szakmának régi problémája oldódik meg a newzeus által, nevezetesen a PR tevékenység eredményének számszerű mérése. A newzeus által a vállalat kommunikációs tevékenysége valós időben, gyorsan és egyszerűen mérhetővé és prezentálhatóvá válik a vállalat stratégiai döntéshozói felé. A newzeus 2.0-val magyarországi és európai viszonylatban is egy egyedülálló szoftveres mérési módszertant és metodológiát sikerült megvalósítanunk a Public Relations iparágban. Azt gondolom, hogy az egyre keményebb piaci versenyben a newzeus2.0 komoly versenyelőnyt jelenthet a felhasználó vállalatoknak.” – mondta Pöltl Ákos a rendszer fejlesztését irányító igazgató.

A newzeus valós időben, speciális statisztikai mutatókkal méri a vállalati kommunikációs tevékenység eredményét és a kommunikáció megtérülését (Return on Investment). A számszerű eredmények egyszerűen, magyar és angol nyelven prezentálhatók a vállalat stratégiai vezetése, illetve nemzetközi központja felé. A newzeus2.0-ban a számos kényelmi és felhasználóbarát funkció (nyomtatás, e-mail továbbküldés, stb.) mellett olyan speciálisan a stratégiai tervezést, döntéselőkészítést segítő vizuális és statisztikai eszközök is helyet kaptak, mint a stakeholder és média map, illetve a newzeus index. A newzeus segítségével az ügyfelek átfogóbb képet kaphatnak piacukról, a versenytársak tevékenységéről és magáról az iparágról is. Mindezt költséghatékonyan, vállalatra szabottan, illetve a folyamatosan változó média környezethez rugalmasan illeszkedve.

A newzeus2.0 működése
A napi elektronikus sajtófigyelésben szereplő cikkeket a médiaelemző napi szinten tölti fel a rendszerbe egy adminisztrációs felületen keresztül. A médiaelemző a felvitt cikkekhez különböző jelöléseket tesz a szoftver segítségével. A szoftver adatbázisban tárolja a felvitt cikkeket és előre definiált statisztikai táblázatokat, grafikonokat és mutatókat tartalmazó havi riportok készítését teszi lehetővé a médiaelemző számára.

A newzeus online felületére az ügyfél egyedi felhasználónévvel és jelszóval léphet be, ahol az adatbázisban szereplő adatok alapján kérhet le 15 különböző tartalmú, valós idejű statisztikát, grafikont, illetve végezhet komplex kereséseket a cikkek között. A newzeus vizsgálja többek között a kulcsüzenetek jelenlétét/hiányát, a cikkek pozitív/negatív hangvételét, az olvasók/nézők számát, a megjelenés minőségét, a proaktív üzenetek jelenlétét.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek