Connect with us

Hirdetés

technokrata

Mérföldkő a Public Relations-ben: mérhetővé vált a vállalati kommunikációs tevékenység

Dotkom

Mérföldkő a Public Relations-ben: mérhetővé vált a vállalati kommunikációs tevékenység

Élesben üzemel a newzeus 2.0

Lezárult a newzeus média tartalom elemző és riportoló szoftver továbbfejlesztett, 2.0-ás verziójának tesztelése, a rendszer mától élesben üzemel. A newzeus2.0 újdonsága, hogy online felhasználói felületén keresztül lehetővé teszi valós idejű média-megjelenési statisztikák lekérdezését és a felvitt cikkek teljes szövegében történő komplex kereséseket az ügyfelek számára. A newzeus2.0 segítségével a kommunikációs tevékenység számszerű eredményei még egyszerűbben és részletesebben mutathatók be a vállalat stratégiai vezetése, angol nyelven pedig nemzetközi központja felé. A hazai és európai viszonylatban is egyedülálló rendszert használja többek között a BAT, az Ericsson Magyarország, a Nestlé Waters, illetve a Novartis.

„Az Avantgarde Group és a Mirai Interactive több hónapos közös munkájának eredményeként örömmel jelenthetem be, hogy elkészült a newzeus 2.0. A Public Relations szakmának régi problémája oldódik meg a newzeus által, nevezetesen a PR tevékenység eredményének számszerű mérése. A newzeus által a vállalat kommunikációs tevékenysége valós időben, gyorsan és egyszerűen mérhetővé és prezentálhatóvá válik a vállalat stratégiai döntéshozói felé. A newzeus 2.0-val magyarországi és európai viszonylatban is egy egyedülálló szoftveres mérési módszertant és metodológiát sikerült megvalósítanunk a Public Relations iparágban. Azt gondolom, hogy az egyre keményebb piaci versenyben a newzeus2.0 komoly versenyelőnyt jelenthet a felhasználó vállalatoknak.” – mondta Pöltl Ákos a rendszer fejlesztését irányító igazgató.

A newzeus valós időben, speciális statisztikai mutatókkal méri a vállalati kommunikációs tevékenység eredményét és a kommunikáció megtérülését (Return on Investment). A számszerű eredmények egyszerűen, magyar és angol nyelven prezentálhatók a vállalat stratégiai vezetése, illetve nemzetközi központja felé. A newzeus2.0-ban a számos kényelmi és felhasználóbarát funkció (nyomtatás, e-mail továbbküldés, stb.) mellett olyan speciálisan a stratégiai tervezést, döntéselőkészítést segítő vizuális és statisztikai eszközök is helyet kaptak, mint a stakeholder és média map, illetve a newzeus index. A newzeus segítségével az ügyfelek átfogóbb képet kaphatnak piacukról, a versenytársak tevékenységéről és magáról az iparágról is. Mindezt költséghatékonyan, vállalatra szabottan, illetve a folyamatosan változó média környezethez rugalmasan illeszkedve.

A newzeus2.0 működése
A napi elektronikus sajtófigyelésben szereplő cikkeket a médiaelemző napi szinten tölti fel a rendszerbe egy adminisztrációs felületen keresztül. A médiaelemző a felvitt cikkekhez különböző jelöléseket tesz a szoftver segítségével. A szoftver adatbázisban tárolja a felvitt cikkeket és előre definiált statisztikai táblázatokat, grafikonokat és mutatókat tartalmazó havi riportok készítését teszi lehetővé a médiaelemző számára.

A newzeus online felületére az ügyfél egyedi felhasználónévvel és jelszóval léphet be, ahol az adatbázisban szereplő adatok alapján kérhet le 15 különböző tartalmú, valós idejű statisztikát, grafikont, illetve végezhet komplex kereséseket a cikkek között. A newzeus vizsgálja többek között a kulcsüzenetek jelenlétét/hiányát, a cikkek pozitív/negatív hangvételét, az olvasók/nézők számát, a megjelenés minőségét, a proaktív üzenetek jelenlétét.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés