Connect with us

technokrata

A D-Link elindítja új Partner+ európai partnerprogramját

Dotkom

A D-Link elindítja új Partner+ európai partnerprogramját

A partnerek teljesítményfüggő elismerést kapnak valamint élvezhetik a versenyképes árrések, a tender támogatás, a képzés és a fókuszált marketing programok előnyeit.

A D-Link, a világ vezető SoHo, kis- és közép- és nagyvállalati szélessávú, vezeték nélküli és hálózati megoldásszállítója újabb tanúságát adta az értékesítési csatorna iránti megbecsülésének az új partner program, a Partner+ elindításával.

A D-Link Partner+ célja, hogy magasabb szintű képzést és támogatást valamint versenyképesebb árrést biztosítson a D-Link hozzáadott értéket biztosító viszonteladói valamint rendszerintegrátori partnereinek. A program ezen felül kedvező lehetőséget nyújt a versenytársak olyan partnereinek áttérésére, melyek a jelenleg képviselt gyártónál jobban jövedelmező alternatívát keresnek.

A Partner+ élesen eltér a versenytársak hasonló programjaitól, mivel egységesen támogatja azokat a partnereket, amelyek a legnagyobb tapasztalattal rendelkeznek, így a legjobb szolgáltatást képesek biztosítani a végfelhasználó számára. A program világosan meghatározott célja, hogy támogassa a D-Link európai stratégiáját, és olyan piaci területekre koncentráljon, melyek a Partner+ partnereinek az elkövetkezendő években a lehető legnagyobb növekedési lehetőséget biztosítják mind az árbevételt, mind a nyereséget tekintve. Ilyen területek a menedzselhető hálózati kapcsolók és a biztonsági termékek.

“Partnereink az értékesítési csatornában üzleti sikereink folytatásának kulcsai egész Európában.” – mondta Kevin Wen, a D-Link európai elnöke. “A Partner+ programot partnereink üzleti igényeinek maximális figyelembevételével alakítottuk ki megfelelő támogatást, technikai képzést és megoldásaink elérhetőségét biztosítva. Partnereink teljesítményüktől függő elismerése kimagasló minőségű szolgáltatást biztosít a végfelhasználók számára, és ezzel egyidejűleg nagyobb nyereséget garantál a partnerek számára.” – foglalta össze a program előnyeit Wen.

A Partner+ májusi kísérleti jellegű elindítása óta Németországban, Svájcban és Ausztriában több mint 60 hozzáadott értéket nyújtó viszonteladó és rendszerintegrátor csatlakozott a programhoz.

“Azért csatlakoztunk a Partner+ programhoz, hogy vásárlóink számára alternatív megoldást kínáljunk a piacvezetővel szemben. A D-Link minőségi és technikai támogatási kompromisszumok nélküli kimagasló árhatékonyságával ebben kiváló társ.” – fejtette ki Timo Graser, a német [s.i.g.] system informations értékesítési vezetője. “Vonzónak tartottuk a rendkívül fair programstruktúrát, mely a vállalat méreténél fontosabbnak tartja a szakértelmet, és magas árrést biztosít.” – mondta Graser.

A Partner+ tagoknak nyújtott legfontosabb szolgáltatások:

  • Támogatás és szerviz – ezen belül értékesítési támogatás, tender támogatás, marketing támogatás és negyedéves visszatérítés a megállapított értékesítési célok elérésének arányában

  • Képzés és tanúsítás – helyben biztosított tanúsítási képzések a hálózati kapcsolók, a biztonsági termékek és a vezeték nélküli technológiák területén
  • Hozzáférés a D-Link marketing eszköztárához biztonságos partner extraneten keresztül – az eszköztár tartalmaz prezentációkat a főbb technológiákról, adatlapokat, white paper-ket, termék összehasonlításokat és marketing mintákat.

A Partner+ programot az xStack-el együtt egy integrált kampánnyal vezetjük be, mely a D-Link nagyvállalati piacra szánt menedzselhető hálózati kapcsoló termékcsaládját népszerűsíti (lásd a másik mellékelt sajtóközleményt).

“Ambiciózus terveink vannak a Partner+ programmal kapcsolatban. A program 2006 januárjával minden európai országban elindul, és erősíti a D-Link partnereinek nyújtott támogatást. A D-Link a jövőben is figyelmet fordít arra, hogy partnereinket ne csak a program kínálta előnyökkel, hanem az erőfeszítéseiket segítő marketing stratégiával is támogassuk.” – foglalta össze Wen.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek