Connect with us

technokrata

Az EMEA régióban is piacvezető az Avaya

Dotkom

Az EMEA régióban is piacvezető az Avaya

Nyilvánosságra hozta jelentését a Gartner.

A Gartner Inc. piackutató és tanácsadó cég 2005-ös Magic Quadrant jelentésében Európa, Közel-Kelet és Afrika (EMEA) régióban a „piacvezető” szegmensbe sorolta az Avaya-t a „vállalati telefónia” kategóriában.

A Gartner vállalati telefónia piacát felmérő jelentése – a Magic Quadrant – a termékszállítók válogatott csoportjában azt vizsgálja, hogy mennyire képesek ezek a vállalatok az adott – jelen esetben EMEA – körzetben működő szervezetek kommunikációs igényeit következetesen támogatni. Ahhoz, hogy egy termékszállító bekerülhessen a Magic Quadrant jelentésébe, tekintélyes forgalmat kell felmutatnia, és működésének a régió tetemes részére ki kell terjednie, mérvadó telefónia-megoldásokat kell nyújtania a gazdasági vállalkozások számára. A bekerüléshez el kell érni továbbá, hogy a piac meghatározó vevőcsoportjai jelentős mértékű érdeklődést mutassanak a cég kínálata iránt. Az értékelési szempontok között lényeges elem a vállalati stratégiai jövőkép teljessége és a végrehajtási képesség.

A „piacvezető” (Leader) szegmensbe azokat a vállalatokat sorolja a jelentés, amelyek jelenleg is jól teljesítenek, világosan látják a követendő piaci irányt, és aktívan erősítik szakmai felkészültségüket annak érdekében, hogy megőrizzék vezető pozíciójukat a piacon. A cégeknek azokat a szállítókat kell előnyben részesíteniük, amelyek méretezhető technológiát és a nyitott szabványok irányába ható, már bizonyított fejlesztéseket kínálnak.

Nélkülözhetetlenek azok a költség-hatékony megoldások, amelyek üzleti haszna igazolt, ugyanakkor lehetővé teszik a vállalkozásoknak a saját ütemükben megvalósított átállást az IP telefóniára – közli a jelentés.

„Az Avaya és a Tenovis egyesített erői révén birtokában vagyunk annak a gazdasági méretnek és azoknak az erőforrásoknak, amelyekkel mind az EMEA régióban, mind világviszonylatban ki tudjuk szolgálni ügyfeleinket, a legkisebb vállalkozásoktól egészen a multinacionális óriásokig, amelyek mind az IP-telefónia és IP-alkalmazások előnyeit kívánják kihasználni.” – jelentette ki Dave Johnson, az Avaya EMEA körzetért felelős vezérigazgatója. „Jelenleg nagy összegeket invesztálunk egy új kategória fejlesztésbe – ezt Üzleti Kommunikációs Alkalmazásoknak nevezzük –, amelybe olyan szoftverek és szolgáltatások tartoznak, melyek segítségével a cégek üzleti folyamatokat tudnak újjáalakítani és új üzleti modelleket tudnak kidolgozni.”

A 2005-ös Magic Quadrant jelentés a vállalati telefónia piacán az Avayát az észak-amerikai régióban is a vezető szegmensbe sorolta.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek