Connect with us

technokrata

Az Ericsson önálló MX-ONE IP-kommunikációs platformot vezet be

Dotkom

Az Ericsson önálló MX-ONE IP-kommunikációs platformot vezet be

Az Ericsson bevezette informatikai és kommunikációs infrastruktúrájukat mobilizáló vagy konvergált hang- és adatátviteli hálózatot telepítő vállalatok részére az MX-ONE IP-kommunikációs platformjának önálló verzióját: egy azonnal használható, az összes funkcióval rendelkező IP-PBX-rendszert.

Az Ericsson MX-ONE rendszerének legújabb verziója az üzleti színvonalú telefonos szolgáltatások teljes választékát nyújtja IP-hálózatokon keresztül, akár 7 ezer felhasználó részére, integrált mobilitással és kiterjedt együttműködési funkciókkal együtt. Ide tartozik az azonnali üzenetkezelés, valamint a vállalati könyvtárak és a jelenléti profil kezelése – ráadásul mindez teljes körűen integrálva olyan szabványos vállalati szoftverekkel, mint például a Microsoft Office és az IBM Lotus Notes.

Analóg, digitális, mobil- és IP-telefonok felváltva használhatók az MX-ONE rendszerrel. Ennek köszönhetően az üzleti vállalkozások élvezhetik a vezetékes és mobilhálózatok, illetve a hang- és az adatátvitel konvergenciáját. Az alkalmazottak ugyanazt a megjelenítést, érzést és funkciókat élvezhetik, függetlenül az alkalmazott eszköztől (legyen az akár intelligens telefon vagy asztali számítógép).

Az MX-ONE üzenetkezelő alkalmazása egyetlen felhasználói postaládán keresztül teszi lehetővé a hangposta-, a fax- és az e-mail szolgáltatás használatát. Az egyesített üzenetkezelő szolgáltatások és a beszédszintetizátor (text to speech) lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy elérjék és kezeljék e-mail postaládájukat, miközben úton vannak. Mobiltelefonról vagy intelligens telefonról, sőt akár repülőtéren vagy szállodában üzemelő nyilvános telefonról is megtehetik, akárhol is tartózkodjanak éppen.
Egy aktív könyvtáralapú kezelőrendszer, az MX-ONE Manager központosítja a hálózati és felhasználói adminisztrációt, valamint egyszerűsíti a hiba- és a teljesítménykezelést, ezzel csökkentve a konvergált hálózat felügyeletének költségeit.

A telefonos híváskezelő rendszerrel rendelkező szervezetek számára az MX-ONE kombinálható az Ericsson IP-alapú, a telefonos híváskezelésen túl más kommunikációs csatornákat is magában foglaló, Solidus eCare nevű, úgynevezett contact center megoldásával, amely hangátviteli és multimédiás vevőszolgálati szolgáltatásokat nyújt, illetve mobil- és távoli ügynökökhöz kapcsolódik.

Az MX-ONE új kiadása kiegészíti az Ericsson IP-alapú kommunikációs platformjának funkcióit. Az első építőelemet, az MX-ONE telefonos rendszert 2004-ben vezették be. Ezzel a kibocsátással az Ericsson számos további piacra terjesztheti ki az MX-ONE bevezetését.

Urban Gillström, az Ericsson vállalati alkalmazásokkal foglalkozó részlegének elnöke a következőket nyilatkozta: „Teljes funkcionalitású, az alközponti működésnél sokkal többet nyújtó, IP-alapú kommunikációs rendszert biztosítunk ügyfeleinknek”.

„Az MX-ONE segítségével a szervezetek jövőálló befektetést hozhatnak létre, amelynek révén teljes mértékben kihasználhatják a konvergált vezetékes, IP-alapú és mobilhálózatok költség- és termelékenységi előnyeit. Egyéni igényeiktől függően integrálhatják az MX-ONE rendszert meglévő infrastruktúrájukba, vagy akár le is cserélhetik jelenlegi rendszereiket.”

Az IP-alapú működésre való áttérés első lépéseként az Ericsson MD110 alközpont felhasználói integrálhatják az MX-ONE telefonos rendszert MD110 architektúrájukkal.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek