Connect with us

technokrata

Magyar Telekom: nő a márkaismertség

Dotkom

Magyar Telekom: nő a márkaismertség

Magyarország legnagyobb márkaváltása valósult meg: a Matáv Rt. új cégneve Magyar Telekom Rt. lett, a cégcsoport egyes üzletágai felvették a nemzetközi T-márkákat: T-Com (korábban Matáv Vezetékes Szolgáltatások Üzletág), T-Online (korábban Axelero), T-Mobile, T-Systems (korábban Matáv Üzleti Szolgáltatások Üzletág), T-Kábel (korábban MatávkábelTV).

A Magyar Telekom tagvállalatok nyár elején indult márkaváltó kampányának eredményei felülmúlják a várakozásokat.

A T-Com esetében július végén 64-65 százalékos márkaismertséget mértek, míg az előzetes tervek szerint az év végére 66-67 százalékos márkaismertséget céloztak meg. Az alapvetően B2B kommunikációt folytató T-Systems esetében is jók az eredmények, az üzleti köröknek szóló márka több ezres ismertségre tett szert, míg a nagyon erős Axelero márkanevet T-Online-ra váltó társaság júliusban még alig 30 százalékos márkaismertséget mondhatott magáénak.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek