Connect with us

technokrata

Átadta 7 milliomodik IP-telefonvonalát az Avaya

Dotkom

Átadta 7 milliomodik IP-telefonvonalát az Avaya

A piac még csak most indul be!

Indiában szállította le 7 milliomodik IP-telefonvonalát a világ piacvezető IP-telefónia szállítója, az Avaya Inc. A szegmens növekedése várhatóan meghaladja majd a hetven százalékot, és 2007-re megnégyszereződik majd az IP-telefonok száma, a további kilátások pedig még meredekebb emelkedést jósolnak.

Az Avaya Inc. bejelentette, hogy az IP-telefonrendszerek szállítása terén átlépte a hétmilliós mennyiséget. A hétmilliomodik vonalat India egyik vezető magánbankja, az ING Vysya Bank kapta. Az ING Vysya az IP-re alkalmassá tett Avaya Contact Center Express nevű megoldásra támaszkodik új ügyfélszolgálatának kialakításakor, mely az ügyfelek részére szerte Indiában napi 24 órás, a hét minden napján elérhető telefonos banki szolgáltatásokat biztosít, lehetővé téve így a bank számára még több ügyfél kiszolgálását és a válaszidők lerövidítését.

Emellett az Avaya azt is bejelentette, hogy idén a leszállított IP-vonalak mennyisége meghaladta a hagyományosakét, ami a piac növekedésének dinamikáját igazolja. A Synergy Research Group jelentése szerint a cég 2005. első negyedévében ismét vezető szállító lett a IP-telefonvonalak világpiacán, immáron sorozatban hatodszor őrizve meg vezető pozícióját.

“Az IP-telefónia alkalmazása észrevehetően terjed a vállalkozások körében, amint arra az idei év első negyedévében mért, a 70 százalékost meghaladó éves növekedési ütem is utal, de az alkalmazási görbe igazán meredek íve még előttünk áll, ahogy a vállalkozások fokozatosan átállnak a hagyományos telefonrendszerekről a konvergens hang- és adatkommunikáció előnyeinek használatára.” – mondta Jeremy Duke, a Synergy Research Group elnök-vezérigazgatója. A felmérések egyértelműen azt mutatják, hogy 2007-re megnégyszereződik az IP-telefonok száma.

Az Avaya az ING Vysya bankhoz hasonló vállalatokat úgy segíti átállni az IP telefóniára, hogy a váltás megfeleljen a társaságok üzleti igényeinek és költségvetésének. A nyílt szabványok, valamint szoftver- és web-alapú technológiák elkötelezett terjesztőjeként az Avaya a saját (a hangátvitel, az IP telefónia és a contact centerek, valamint a megbízható, biztonságos, bármilyen hálózaton működőképes megoldások szállítása terén szerzett) innovációs hagyományaira támaszkodva meghatározó iránymutatást nyújtson az intelligens alkalmazások új korszaka felé kezdődött átmenetben.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek