Connect with us

technokrata

HP: hatékonyabb összpontosítás az üzleti és otthoni megoldásokra

Dotkom

HP: hatékonyabb összpontosítás az üzleti és otthoni megoldásokra

A HP Képalkotási és Személyi Rendszerek (IPSG) üzletágának eredményei a 2005-ös harmadik negyedévre vonatkozóan.

A 2005. januárjában megalakult Képalkotási és Személyi Rendszerek Divízió (IPSG) a Személyi Rendszerek Divízió (PSG) és a Képalkotási és Nyomtatási Divízió (IPG) összeolvadásából jött létre.

Személyi Rendszerek (PSG)
A PSG divízió 6,4 milliárd dolláros árbevétele 8 százalékkal, értékesítési volumene pedig 14 százalékkal múlja felül az egy évvel korábbi értéket. Az asztali gépek forgalma 3 százalékkal csökkent, a noteszgépeké pedig 21 százalékkal élénkült az előző év megfelelő időszakához képest. Az üzleti felhasználásra szánt klienseknél (pl. munkaállomások) 6, az otthoni klienseknél pedig 8 százalékos forgalomjavulás mutatkozott 2004 harmadik negyedéve óta. A Személyi Rendszerek divízió 163 millió dolláros üzemi eredményt ért el (az árbevétel 2,6 százaléka) – szemben az egy évvel ezelőtti 23 millió dollárral.

Nyomtatás és Képalkotás (IPG)
Az IPG divízió 5,9 milliárd dolláros harmadik negyedévi árbevétele 5 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adathoz képest. Az otthoni hardvereszközök árbevétele 1 százalékkal, értékesítési darabszáma pedig 8 százalékkal haladta meg a 2004 harmadik negyedévére jellemző szintet. Az üzleti hardvereszközök forgalma 5 százalékkal, értékesítési volumene pedig 12 százalékkal növekedett az előző év megfelelő időszaka óta. A színes lézernyomtatók értékesítési darabszáma 31, a többfunkciós (MFP) nyomtatóké pedig 67 százalékkal emelkedett, ami jól érzékelteti a főbb húzótermékek töretlen lendületét. A kellékanyagok eladásából származó árbevétel 6 százalékkal múlja felül a 2004 harmadik negyedévére jellemző szintet. A 771 millió dolláros üzemi eredmény (az árbevétel 13 százaléka) 65 millió dollárral kevesebb, mint egy évvel korábban (836 millió dollár).



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek