Connect with us

Hirdetés

technokrata

Nem volt nyári uborkaszezon az online munkaerőpiacon

Dotkom

Nem volt nyári uborkaszezon az online munkaerőpiacon

A nyári hónapokat, különösen az augusztust, sokan tekintik kieső időnek az üzleti életben és a munkaerőpiacon – idén ez nem így volt.

A CV-Online Magyarország Kft. pontosan mérhető forgalmi adatokkal rendelkezik az online recruitment-től a hagyományos fejvadászatig a legkülönbözőbb szegmensekben – és ezek az adatok azt mutatják, hogy ez a nyár nem jelentett holtszezont a munkaerőpiacon.

„Mind az álláskeresők, mind a munkaadók részéről növekvő aktivitást tapasztaltunk a nyáron” – mondta Norrie Sinclair, a CVO-csoport ügyvezető igazgatója. „Mintegy 30%-kal nőtt a friss önéletrajzok száma az adatbázisunkban, és 70%-kal több álláshirdetést jelentettek meg a weboldalunkon a munkaadók.”

A CV-Online Magyarország nyár elején több sikeres kampányt is indított az álláshirdetések számának növelése érdekében. „A munkaadók igényeihez rugalmasabban igazodó szolgáltatásokat kínálunk, és ennek pozitív hatása jelent meg már a nyári hónapokban is. A nagyobb számú lehetőség pedig természetesen magával hozta az álláskeresők nagyobb érdeklődését, így jelentősen, mintegy 30%-kal nőtt a weboldalunk látogatottsága is. Még ha ősszel nagyobb aktivitással számolunk is, az egyértelműen kiderült, hogy nyáron sem szabad tétlennek lenni a munkaerőpiacon” – foglalta össze Sinclair.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés