Connect with us

technokrata

Creative: vezető pozíció a flash memória alapú MP3 lejátszók eladási listáján Európában

Dotkom

Creative: vezető pozíció a flash memória alapú MP3 lejátszók eladási listáján Európában

A Gfk legutóbbi jelentése alapján a Creative élre került az évi 350%-os növekedésű piacon az eladási érték alapján.

A Creative bejelentette, hogy a GfK piackutató legutóbbi jelentése szerint első helyre kerültek az eladások alapján a flash memória alapú MP3 lejátszók európai piacán. A GfK jelentése azt is tartalmazta, hogy a flash memória alapú MP3 lejátszók piaca a februári-márciusi időszakban több, mint 350%-kal nagyobb volt, mint 2004 azonos időszakában.

„Elégedettek vagyunk ezzel a teljesítménnyel.” – mondta Geraldine Lee, a Creative MP3 lejátszók európai üzleti menedzsere. „A flash memória alapú MP3 lejátszók piacán óriási a verseny, a vásárlók rengeteg különböző szállító óriási választékával találják szemben magukat. Az eredmények azt mutatják, hogy a termékeink, marketingstratégiánk, eladási csatornáink és széleskörű európai jelenlétünk nyerő kombinációt képez.”

„A piac nagyon gyorsan nő.” – tette hozzá. „Csak össze kell hasonlítani a februári-márciusi időszak 350%-os növekedését az eladások terén a tavalyi év azonos időszakával, hogy észrevegyük. Mindezen kihívást jelentő körülmények, és a piacra belépő új, erősebb ellenfelek mellett növeltük a piaci részesedésünket.

Úgy gondolom, ez a teljesítmény a széles termékpalettánk meghatározó erősségeinek köszönhető. A MuVo és Zen lejátszóink minden felhasználónak, minden pénztárcához nyújtanak megoldást. Külön elégedettek vagyunk legújabb flash memória alapú lejátszónk, a Zen Nano Plus teljesítményével, amely tíz élénk színben kapható.”

A GfK jelentés kiemelte az európai MP3 lejátszók piacának néhány érdekes trendjét is:

  • Az utóbbi 12 hónapban az MP3 lejátszók eladása meghaladta az egymilliárd eurót.

  • A februári-márciusi időszakban az összes eladott MP3 lejátszó értéke meghaladta a 232 millió eurót.
  • A februári-márciusi időszakban az összes eladott MP3 lejátszó értéke több mint 300%-kal nőtt a tavalyi év azonos időszakához képest.
  • A februári-márciusi időszakban az összes eladott flash memória alapú MP3 lejátszó értéke több, mint 350%-kal nőtt a tavalyi év azonos időszakához képest.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek