Connect with us

technokrata

2in1: naponta tíz iPod egy nyáron át a Coca-Colával

Dotkom

2in1: naponta tíz iPod egy nyáron át a Coca-Colával

A világ legbefolyásosabb márkái összefogtak.

Egy közel kétezer hirdetési szakember körében végzett felmérés szerint a világ legbefolyásosabb márkanevei 2005-ben az Apple és a Coca-Cola. Az Apple sikeréhez az Apple iPod, azaz a világ vezető mp3 lejátszója nagy mértékben járult hozzá. Magyarországon a Coca-Cola összefogott az Apple-lel, hogy a SoundWave program keretében a nyár folyamán több látványos program mellett egy SMS játékban naponta 10 iPodot lehessen nyerni.

A Coca-Cola a SoundWave programon keresztül közelebb hozza a zenét, valamint azt a kirobbanó lendületet és dinamikus életérzést a fiatalokhoz, melyet mindkét piacvezető amerikai márka magáénak tudhat. A programhoz hozzájárul az is, hogy azok között, akik Coca-Cola terméket vesznek és SMS-en beküldik a kupakon szereplő kódot, három hónapon keresztül, naponta 10 iPodot sorsolnak ki. A program része a SoundWave Store zenei szaküzlet, a Soundwave online Rádió, melyet a Rádió Café szerkeszt, a jól ismert Coca-Cola Beach House és a Sziget Fesztivál is. Az Apple iPod a programokon kívül folyamatosan erősíti majd azt, hogy a Coca-Cola jól ismert fiatalos életérzése a zene iránti vonzalommal kapcsolódjon össze. A kampányt a rendezvényeken kívül TV reklám, POS-anyagok, sajtóhirdetés és Internet oldal kommunikálja majd.

„Nagyon örülök ennek a kommunikációs lehetőségnek, mert tudom, hogy két ilyen kiváló márka mennyire erősítik egymást és biztos vagyok abban, hogy az egész nyáron át tartó kampány minkét termék által képviselt életérzést hatékonyabban adja át a fiataloknak és a zene szeretetét egyaránt erősíti.” – mondta Emanuele Massimo az Apple magyarországi képviseletének vezetője.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek