Connect with us

technokrata

Az LG 2005 végéig első szeretne lenni az európai plazma TV piacon

Dotkom

Az LG 2005 végéig első szeretne lenni az európai plazma TV piacon

A cég agresszív marketingpolitikájának fő oka a FPD (flat panel display) és a plazma TV-k iránt mutatott, nagymértékben növekvő piaci igény.

Az LG az év végéig 300.000-ről 600.000-re növeli éves gyártókapacitását lengyel DTV gyárában, így készülve a plazma TV-k iránti növekvő szükségletek kielégítésére. Ezzel egyidőben olyan stratégiai lépésekkel szeretné európai marketingtevékenységét fokozni, mint a cég disztribúciós csatornáinak bővítése, termékbevezető reklámkampányok, valamint a forgalmazók részére megrendezésre kerülő promóciós események szervezése.

Az LG Electronics szeretné szorosabbra fűzni stratégiai partnerkapcsolatait a vezető helyi elosztókkal, így erősítve meg disztribúciós hálózatát. A cég agresszív marketingpolitikájának fő oka a FPD (flat panel display) és a plazma TV-k iránt mutatott, nagymértékben növekvő piaci igény. A cég marketingaktivitásával 15%-os piaci részesedést, s így első helyet szeretne elérni a plazma TV piacon. Az LG célja a 2004-ben eladott félmilliós eladást 2005-ben megduplázza.

A csúcstechnológiájú laposképernyők népszerűségére alapozva az LG Electronics azt tervezi, hogy a kiterjeszti a felső kategóriájú NDP (new display products) termékei, köztük a plazma és LCD tv-k értékesítését.

Az LG Electronics arra törekszik, hogy a leányvállalatok egységesített marketingjének, tökéletesített üzleti folyamatainak és innovációs megoldásainak egymást felerősítő eredményeként csúcskategóriájú márka jöjjön létre.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek