Connect with us

technokrata

Avaya: nyereséges IP telefónia

Dotkom

Avaya: nyereséges IP telefónia

Az Avaya Inc., a világ vezető IP telefóniával foglalkozó vállalata közzétette második üzleti negyedévéről szóló jelentését.

A jelentés alapján az óriásvállalat e negyedévben 96 millió dollár forgalmat könyvelhetett el 36 millió dollár nettó nyereség mellett. IP telefóniához kapcsolódó termékeinek eladása az előző év azonos időszakához képest 30%-kal nőtt, míg ugyanezen adat az Egyesült Államokon kívül 50%-ot tett ki. Az eredmények hatására az igazgatótanács 500 millió dollár értékű részvény visszavásárlási programot engedélyezett.

Éves eredmények
A 2005-ös pénzügyi év első hat hónapjának bevétele 2 milliárd 370 millió dollárt tett ki, ez 20%-os növekedést jelent a 2004-es év 1 milliárd 977 milliós első üzleti félévéhez képest.

Részvény-visszavásárlási program
Az Avaya bejelentette, hogy a cég igazgatótanácsa engedélyezte a részvény-visszavásárlási tervet. A tervben szerepel, hogy az Avaya felhatalmazást kap arra, hogy az elkövetkezendő két évben évről-évre összesen 500 millió dollár értékben vásárolhatja vissza saját részvényeit. Ezeket a visszavásárlásokat a vezetés diszkréciója mellett a nyílt piacokon hajtják végre, vagy magán tárgyalások során minden szükséges és legális biztonsági és jogi eszköz igénybevétele mellett zajlanak majd. A terv nem kötelezi az Avaya-t arra, hogy bármekkora mennyiségben vásároljon részvényeket, és bármikor felfüggeszthető, vagy megszűntethető. A visszavásárlást az Avaya pénztartalékaiból finanszíroznák.

Jelentős új vásárlók
Az Amerikai Egyesült Államok Vám és Határőrsége egy szövetségi szervezet, amely a nemzet határait és kikötőit őrzi, Avaya Communication Manager-t és Avaya Media Server-t használ arra, hogy összekösse Washington D.C.-ben található főhadiszállását kisebb szervezeti egységeivel, hogy javítson a munkafolyamatok gördülékenységén és hatékonyabbá tegye a katasztrófák felderítését. A biztonságról az Avaya Security Gateway és az Avaya media titkosítása gondoskodik.

AOL Europe, az America Online Inc. európai egysége, a világ vezető interaktív szolgáltató cége, több mint 29 alvállalattal világszerte azzal bízta meg az Avayát, hogy három, összesen 14 helyszínt felölelő ügyfélközpontot lásson el IP telefóniával. Ezek az IP ügyfélközpontok lehetővé teszik az AOL számára, hogy növelje a sebességet és a megbízhatóságot, csökkenthesse az ügyfélközpontok költségeit, amelyek több mint 6,3 millió felhasználót szolgálnak majd ki Franciaországban, Németországban, az Egyesült Királyságban és Írországban.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek