Connect with us

technokrata

IVR: vezetékes telefonra alapozott vállalati promóciós megoldás

Dotkom

IVR: vezetékes telefonra alapozott vállalati promóciós megoldás

Az IVR (Interactive Voice Response) alapú telefonos promóció a mobilfelhasználóknál is szélesebb körű elérést biztosít.

Az IKO New Media egy új, vezetékes telefonra alapozott IVR (interactive voice response) vállalati promóciós megoldást mutat be a piacon. Az interaktív megoldások vezető hazai vállalata az első IVR projektet a KIDZ.hu-val az Unilever számára szervezi: a “Rexona Önbizalom Akadémia” Görög Zita és Csisztu Zsuzsa közreműködésével jelenik meg a nyilvánosság előtt. Az új megoldással nemcsak a fogyasztók tudhatnak meg többet egy termékről, hanem a vállalatok is vevőikről, miközben jelentősen csökkenthetik kutatási költségeiket.

IVR az IKO New Mediától
Az IKO New Media által kifejlesztett új IVR technológia alkalmazásával a nemzetközi és hazai márkák számára a termékekkel kapcsolatos visszajelzésre alapuló kutatási módszerek és az ezekre szánt költségvetés teljesen új megvilágításba kerülhet. A cégek eddig az interaktív módszerek közül alapvetően az SMS-t választották a fogyasztók eléréséhez, illetve így próbáltak meg visszajelzéseket szerezni tőlük egy termékről vagy szolgáltatásról. Az IVR azonban nemcsak a vásárlást igazoló egyedi kódok, vonalkódok, blokkazonosítók beküldését teszi lehetővé például egy nyereményjátékban, hanem a szolgáltatást igénybe vevő cégek minőségi, szöveges információt tudhatnak meg termékeikről és fogyasztóikról. További előnye az, hogy az eddigi kutatási költségvetések töredékéért, olyan fogyasztók is elérhetők, akik eddig különböző okokból idegenkedtek a mobilos válaszadástól. Egy tízezer fős kutatásnál például több százezer forint takarítható meg pusztán azzal, hogy nem kell válasz SMS-t küldenie a fogyasztók részére a szolgáltatást igénybe vevő vállalatnak.

Az IVR alapú telefonos rendszer interaktív kommunikációt biztosít a fogyasztókkal, akik – miután önként, a nekik legmegfelelőbb helyen és időben felhívják a cég által megadott helyi tarifával működő számot és nyereményjátékban is részt vehetnek – minőségi, naprakész, friss információval szolgálnak. Segítségével célkutatásokra alkalmas adatbázist lehet építeni és állandóan karbantartani; a vásárlói elégedettséget – a valóságot tükröző – gyors és költséghatékony módszerrel lehet felmérni. A promóciók hatékonyságának gyors, – igény esetén menet közbeni – felmérésére és értékelésére is van lehetőség; a modulokból egyéni igény szerinti kommunikációs csatorna alakítható ki; az adatok gyorsan feldolgozhatóak; segítségével könnyen lehet kapcsolódni más – már meglévő – interaktív alkalmazásokhoz; az adatbázis rugalmasan menedzselhető; a rendszer kérdőív szerkesztő modellel bővíthető.

Az IKO New Media és a KIDZ.HU által szervezett telefonos promóciós nyereményjáték a Unilever számára csak egy az IVR-os alkalmazások közül. A 206-9999-es vezetékes telefonszámon – ami természetesen mobilról is hívható – olyan fogyasztók is részt vehetnek a promócióban, akik eddig idegenkedtek az SMS alapú játékoktól vagy nem rendelkeznek mobiltelefonnal.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek