Connect with us

Hirdetés

technokrata

IVR: vezetékes telefonra alapozott vállalati promóciós megoldás

Dotkom

IVR: vezetékes telefonra alapozott vállalati promóciós megoldás

Az IVR (Interactive Voice Response) alapú telefonos promóció a mobilfelhasználóknál is szélesebb körű elérést biztosít.

Az IKO New Media egy új, vezetékes telefonra alapozott IVR (interactive voice response) vállalati promóciós megoldást mutat be a piacon. Az interaktív megoldások vezető hazai vállalata az első IVR projektet a KIDZ.hu-val az Unilever számára szervezi: a “Rexona Önbizalom Akadémia” Görög Zita és Csisztu Zsuzsa közreműködésével jelenik meg a nyilvánosság előtt. Az új megoldással nemcsak a fogyasztók tudhatnak meg többet egy termékről, hanem a vállalatok is vevőikről, miközben jelentősen csökkenthetik kutatási költségeiket.

IVR az IKO New Mediától
Az IKO New Media által kifejlesztett új IVR technológia alkalmazásával a nemzetközi és hazai márkák számára a termékekkel kapcsolatos visszajelzésre alapuló kutatási módszerek és az ezekre szánt költségvetés teljesen új megvilágításba kerülhet. A cégek eddig az interaktív módszerek közül alapvetően az SMS-t választották a fogyasztók eléréséhez, illetve így próbáltak meg visszajelzéseket szerezni tőlük egy termékről vagy szolgáltatásról. Az IVR azonban nemcsak a vásárlást igazoló egyedi kódok, vonalkódok, blokkazonosítók beküldését teszi lehetővé például egy nyereményjátékban, hanem a szolgáltatást igénybe vevő cégek minőségi, szöveges információt tudhatnak meg termékeikről és fogyasztóikról. További előnye az, hogy az eddigi kutatási költségvetések töredékéért, olyan fogyasztók is elérhetők, akik eddig különböző okokból idegenkedtek a mobilos válaszadástól. Egy tízezer fős kutatásnál például több százezer forint takarítható meg pusztán azzal, hogy nem kell válasz SMS-t küldenie a fogyasztók részére a szolgáltatást igénybe vevő vállalatnak.

Az IVR alapú telefonos rendszer interaktív kommunikációt biztosít a fogyasztókkal, akik – miután önként, a nekik legmegfelelőbb helyen és időben felhívják a cég által megadott helyi tarifával működő számot és nyereményjátékban is részt vehetnek – minőségi, naprakész, friss információval szolgálnak. Segítségével célkutatásokra alkalmas adatbázist lehet építeni és állandóan karbantartani; a vásárlói elégedettséget – a valóságot tükröző – gyors és költséghatékony módszerrel lehet felmérni. A promóciók hatékonyságának gyors, – igény esetén menet közbeni – felmérésére és értékelésére is van lehetőség; a modulokból egyéni igény szerinti kommunikációs csatorna alakítható ki; az adatok gyorsan feldolgozhatóak; segítségével könnyen lehet kapcsolódni más – már meglévő – interaktív alkalmazásokhoz; az adatbázis rugalmasan menedzselhető; a rendszer kérdőív szerkesztő modellel bővíthető.

Az IKO New Media és a KIDZ.HU által szervezett telefonos promóciós nyereményjáték a Unilever számára csak egy az IVR-os alkalmazások közül. A 206-9999-es vezetékes telefonszámon – ami természetesen mobilról is hívható – olyan fogyasztók is részt vehetnek a promócióban, akik eddig idegenkedtek az SMS alapú játékoktól vagy nem rendelkeznek mobiltelefonnal.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés