Connect with us

technokrata

10 éves a Ricoh Hungary

Dotkom

10 éves a Ricoh Hungary

Költözéssel ünnepelte 10 éves születésnapját a Ricoh Hungary: eddigi központjukból egy reprezentatív Váci úti irodaházba költöztek.

A Ricoh magyarországi leányvállalata, a Ricoh Hungary Kft. 1995 májusában alakult meg, a Ricoh-termékeket 1990 óta forgalmazó disztribútor felvásárlásával. A cég az elmúlt 10 év alatt dinamikusan növekedve mára az irodatechnikai piac meghatározó szereplőjévé vált: az 1995-ös pénzügyi év 500 millió forintos forgalma több mint 3 milliárd forintra nőtt, az irodai másológépeket tekintve jelenleg 14% piaci részesedéssel bír Magyarországon.

A gépek kínálatában forradalmi változás volt tapasztalható az elmúlt 10 évben. Az analóg-digitális váltás a termékpalettában 2003-ra teljesen lezajlott, a portfolióba kizárólag digitális színes és fekete-fehér másolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, multifunkciós készülékek, professzionális sokszorosítók és dokumentummenedzselő szoftverek tartoznak, így az ügyfeleknek személyre szabott, átfogó, teljes hálózati megoldásokat kínál a Ricoh.

A Ricoh Hungary az országban az elsők között szerezte meg az ISO 9001:2000 tanúsítványt, 2002 januárjában az irodatechnikai cégek között elsőként kapta meg az ISO 14001 minősítést. 2004-ben a két rendszert ötvöző egységes irányítási rendszer (IIR) került bevezetésre.

A Ricoh Group elkötelezett a környezetvédelem területén, s erre törekszik a Ricoh Hungary is. 1995-ben jelent meg az FT4522/4527 készülékekkel, az első környezettudatos másológépekkel, 2003-ban pedig az Aficio 2035/2045 berendezések elsőként szerezték meg Magyarországon az irodatechnikai eszközök között a Környezetbarát Termék minősítést.

A Ricoh Hungary márkakereskedői rendszerét a leányvállalat megalakulásakor hozták létre, kezdetben öt márkakereskedővel, majd a hálózatot az ország valamennyi megyéjére kiterjesztették; és ezt a hálózatot 2001-ben szerződéses partnerekkel bővítették. Az európai uniós csatlakozás következtében az indirekt értékesítési csatorna régiós alapon került átszervezésre: 2005. március 1-jétől felkészültség, ISO-szabványnak megfelelő működés és forgalom alapján Gold, Silver és Partner kategóriákban, a Ricoh nemzetközi normáinak megfelelő magas színvonalon folytatják tevékenységüket.

A közel tíz évig használt irodaépület és –berendezés már nem tudott lépést tartani a folyamatosan növekvő elvárásokkal és igényekkel, így a minőség, kényelem és a jobb funkcionalitás érdekében a Ricoh Hungary új irodába költözött. Az új cím: 1138 Budapest, Váci út 140.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek