Connect with us

technokrata

Összeurópai szerződést kötött a British Telecom és az Avaya

Dotkom

Összeurópai szerződést kötött a British Telecom és az Avaya

Az IP telefónia minden előnye elérhetővé válik.

Az IP telefóniában világviszonylatban vezető Avaya Inc. bejelentette, hogy szállítói szerződést írt alá a British Telecommunications-szel (BT), melynek értéke három évre vetítve eléri a 80 millió angol fontot. Az ügylet valójában a két cég között már meglévő két szerződés kiegészítése – ezek egyike az Egyesült Királyságra, másik Európára szólt – ezeket egyesíti egyetlen átfogó egyezségben.

A szerződés értelmében a BT az Avaya kommunikációs rendszer portfolióját és a MultiVantage márkanéven ismert kommunikációs alkalmazásait kínálja ügyfélkörének az Európai Unió egészében, valamint néhány stratégiai fontosságú nem EU tagállamban. Emellett teljes körű szolgáltatást biztosít, melybe beletartozik a telepítés, a karbantartás és az ügyféltámogatás is.

Tom Craig, a BT Global Services konvergens megoldásokért felelős igazgatója szerint az Avayával kötött megállapodás segítségével a vállalat hasznára tudják fordítani az IP és a legújabb generációs kommunikációs technológia most tapasztalható piaci felfutását. „Emellett úgy tapasztaltuk – nyilatkozta Craig –, hogy ma a cégek egyre inkább egyetlen európai szolgáltatót keresnek, amelyik egyedüli kapcsolatként működik, átfogó szakértelmet és tanácsadást biztosít, valamint gazdaságos és mégis magas színvonalú szolgáltatást nyújt minden egyes régióban.”

A BT összeurópai ügyfelei számára az említett szerződés révén mostantól hozzáférhető termékek közé tartozik például az IP telefonrendszer zászlóshajójának is mondott Avaya Communication Manager, valamint több más alkalmazás, mint például az egységesített kommunikációs szoftver és a virtuális magánhálózatok. Emellett a BT mostantól felkínálhatja ügyfeleinek az Avaya Ügyfélinterakciós Programcsomagját, mely kontakt center alkalmazásokból áll (mint amilyen a hangrögzítés, az úgynevezett prediktív tárcsázás), valamint az Avaya multimédiás kapcsolatközpontját, az Avaya Interaction Center-t.

Mindezek a rendszerek és alkalmazások segítenek az ügyfeleknek kihasználni a méretgazdaságosság, valamint az IP telefónia előnyeit, mint amilyen az alacsony költség, magasabb színvonalú ügyfélszolgálat és nagyobb fokú mobilitás az ügyfelek igényeinek kielégítésében. Jelenleg a BT és az Avaya tárgyalásokat folytat hasonló beszállítói szerződésekről más régiók vonatkozásában is.

A BT Global Services az Avaya termékportfoliójából az alábbi rendszereket és alkalmazásokat biztosítja:

  • Avaya „Communication Manager” IP telefónia szoftver;

  • Média szerverek és gateway-ek (hálózati átjárók);
  • „Modular Messaging” üzenetkezelő szoftver;
  • A kapcsolatközpont alkalmazások ügyfélinterakciós programcsomagja, ezen belül az Avaya Interaction Center;
  • Contact Center Express;
  • „Predictive Dialer” tárcsázó szoftver;
  • Avaya Contact Store;
  • „Call Recording” hívásrögzítő program;
  • Virtuális magánhálózatok;
  • „Extension to Cellular” híváskezelő alkalmazás és a konferenciahívás.

Az Avaya együttműködése a BT-vel 2000 áprilisában kezdődött és a BT Retail, a BT Business Information Systems, valamint a BT Openworld üzletágakra terjedt ki.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek