Connect with us

technokrata

OLAP Survey 4: elégedett MicroStrategy ügyfelek

Dotkom

OLAP Survey 4: elégedett MicroStrategy ügyfelek

Az OLAP Survey 4 felmérése szerint a MicroStrategy ügyfelei a leghűségesebbek és legelégedettebbek.

A MicroStrategy közzétette, hogy a teljesítményük tökéletesítése érdekében különböző Üzleti Intelligencia szoftvereket használó vállalatok körében végzett felmérés kimutatta, hogy a MicroStrategyt használók a legelégedettebbek és a leghűségesebbek. Ezen kívül a megkérdezett vállalatok több mint 87%-a jelezte, hogy a MicroStrategyt választaná a cég vállalati szintű Üzleti Intelligencia szabványává az elemzésekhez és jelentésekhez.

Az eredményt az OLAP Survey 4 tette közzé Nigel Pendse, független elemző irányításával. Az 1.000 ügyfél megkérdezésén alapuló közvélemény kutatás kimutatta, hogy a MicroStrategy kapta a legmagasabb pontszámot ügyfélhűség kategóriában, az értékelt 10 Üzleti Intelligencia termék közül.

Az ügyfélhűség pontszámát a következő 4 kritérium alapján állapították meg:

  • A legkevesebb eltérés a már megvásárolt BI eszköztől a későbbi fejlesztéseknél;

  • Hajlandóság újabb licencek vásárlására;
  • A termékhasználat beszüntetésének aránya;
  • Hajlandóság az eszközt vállalati szabványként kiterjeszteni.

A terméklista – melyet az OLAP Survey 4 tett közzé- emelkedő sorrendben a következő:

„Ezek az eredmények némiképp meglepőek, hiszen a jól ismert Üzleti Intelligencia szállítók – akik az utóbbi időkben nagy nyereségre tettek szert – az ügyfél elégedettség szempontja alapján alacsony pontszámmal a lista végére kerültek, míg a MicroStrategy, mely egy egyszerű termékarchitektúrára összpontosított és szervezetileg fejlődött, az első helyre került.” – jelentette ki Nigel Pendse, az OLAP Survey 4 megalkotója.

„Az ügyfelek manapság szkeptikusak az informatikai beruházásokkal szemben és csak akkor válnak lojálissá egy termék iránt, ha már sikeresen bevezették a technológiát és kézzelfogható haszonra tettek szert.” – nyilatkozta Sanju Bansal, a MicroStrategy COO-ja. „Az a tény, hogy a MicroStrategy ügyfelek továbbra is a leghűségesebbek, annak az üzleti értéknek a bizonyítéka, melyet a MicroStrategy nyújt. A MicroStrategy egyetlen architektúrán tudja kiszolgálni a cégek riportolási és elemzési igényeit és hogy ez mennyire jó, azt mutatja a cégek hajlandósága a MicroStrategyt szabványként kiterjeszteni a vállalat egészére.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek