Connect with us

technokrata

Az Euro RSCG és a Starcom az LG Electronics új partnere

Dotkom

Az Euro RSCG és a Starcom az LG Electronics új partnere

A konszolidációnak köszönhetően az LG Electronics összehangoltabb stratégiai magatartást tanúsíthat az európai piacon.

Az LG Electronics Europe, a koreai székhelyű szórakoztató-elektronikai cég európai központja 2005. április 12-én bejelentette, hogy a cég páneurópai reklámtevékenységét az Euro RSCG-vel együttműködésben fogja irányítani. Ezzel egyidejűleg bejelentették, hogy az LG a Starcom segítségét veszi igénybe az európai média tervezésben és vásárlásban.

Az LG Electronics világvezető a plazma TV-k, az LCD TV-k és monitorok területén, az első öt helyezett között van a mobiltelefon gyártók piacán, valamint vezető szerepet játszik a háztartáselektronika technológiai újításaiban.

Az európai központ 2004-es megalapítása óta az ügynökségek mostani konszolidációja óriási előrelépést jelent a cég 2010-re kitűzött célját tekintve, amely az hogy az LG Electronics a világ 3 vezető cége közé kerüljön. A konszolidációnak köszönhetően az LG Electronics összehangoltabb stratégiai magatartást tanúsíthat az európai piacon, valamint az LG márka is profitálhat az újonnan fellépő együttműködés teremtette összhangból.

„Az LG Electronics idáig decentralizáltan működött és ez jelentős növekedést eredményezett számos európai piacon. Mi most továbbvisszük ezt a lendületet, hogy centralizált valamint megerősített marketingkommunikációs tevékenységünk segítségével gyors és jelentős előrehaladást érjünk el a márkanév tudatosításában is.” – mondta James Kim úr, az LG európai központjának elnöke. „Erősen hisszük, hogy a reklám- és a médiavilág vezető ügynökségeivel közösen elérjük a célként kitűzött dobogós pozíciót a világ technológiai piacán, és növeljük jelenlétünket az európai piacon, az üzletekben és végül az európai otthonokban. Így az európai fogyasztók is átélhetik az LG mottóját: Az élet jó.”

A bejelentés értelmében az LG Electronics reklámtevékenységének kezelésére kiírt pályázatot az Euro RSCG London nyerte a Y&R, Saatchi & Saatchi és Leo Burnett-tel szemben A LG Electronics páneurópai reklámtevékenységét az Euro RSCG londoni központjából irányítják majd. Ez a cég lesz felelős a reklámkampányokért és bizonyos kulcsfontosságú termékek reklámozásáért Európában.

„Nagyon boldogok vagyunk, hogy együtt dolgozhatunk az LG Electronics-szal Európában. Az LG innovatív, dinamikus cég és mi örömmel várjuk, hogy együtt dolgozhassunk velük márkanevük európai megerősítésén.” – mondta Ben Langdon, az Euro RSCG angliai elnöke.

Az LG média accountját különböző ügynökségek intézték Európa szerte, köztük a Mindshare, Carat és Universal McCanns.

„Örülünk, hogy az LG Electronics a Starcomot választotta médiapartnerének Európában. A Starcom latba veti minden erejét, hogy az LG Electronics elérje ambíciózus növekedési céljait a következő években.” – mondta Ian Clarke a Starcom EMEA társigazgatója.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek