Connect with us

Lendületes növekedés a NextiraOne Magyarországnál

Dotkom

Lendületes növekedés a NextiraOne Magyarországnál

A NextiraOne szolgáltatásokból származó árbevételének részaránya évek óta stabilan 25% körül mozog.

A NextiraOne Magyarország Kft. ismertette a 2004. évi pénzügyi eredményeit és 2005-re vonatkozó stratégiai terveit. A NextiraOne Magyarország az elmúlt évben 2 milliárd forintos nettó árbevételt könyvelt el, amely 56%-os növekedést jelent a 2003-as évhez képest. A forgalmazott termékek és kapcsolódó szolgáltatások aránya a tavalyi megoszlással megegyező, a termékforgalmazásból származó bevétel a teljes árbevétel 75%-át teszi ki, míg szolgáltatásokból a bevétel 25%-át realizálta a cég.

A 2004-es év sikeres projektjei
A NextiraOne Magyarország a tavalyi évben több nagyszabású projektet bonyolított le. Az év legnagyobb volumenű megbízása a Művészetek Palotájában a teljes informatikai és telekommunikációs hálózat kiépítése volt. További telefonrendszereket épített ki többek közt a Hunguest Hotel és a CIB Bank részére, ez utóbbinál testreszabott HelpDesk kialakítását is megvalósította. Az IP telefónia rendszerek területén 2004-ben a Raiffeisen Bank megbízása volt a legjelentősebb. A cég már 2004-ben is hangsúlyt fektetett a hálózatbiztonsági, ún. Business Protection területre, amelyre kiváló referencia a szigorú minőségi elvárásokat támasztó japán Kuka Robotix autóalkatrészeket gyártó japán cégnél megvalósított biztonsági rendszer, biztonsági átvilágítás terén pedig a Tchibo.

A hagyományos telefónia területéről érkező, korábban az Alcatel Magyarország részét képező cég tevékenységi és szolgáltatási köre az elmúlt 3 évben jelentősen bővült az IP telefónia és az informatikai megoldások és szolgáltatások irányába. Mára a hang-adat integráció és a call center megoldások mellett a cég fő tevékenységi körébe tartozik a hálózatbiztonság, a rendszerintegráció valamint a rendszerüzemeltetés is.

A szolgáltatásokból származó árbevételének részaránya évek óta stabilan 25% körül mozog, míg a termékekből származó 75% árbevételének struktúrája jelentősen átalakult az elmúlt évek során. Fő termékbevétele továbbra is a hangalapú megoldások forgalmazásából származik, bár 2002 óta 82%-ról 60%-ra csökkent a részarány – az adat-, IP-, és call center alapú megoldások javára.

Díjak, elismerések
Az elmúlt év során számos magyarországi kitüntetésben is részesült a NextiraOne. Többek között „Az Év Premier Partnere” lett a Cisco jóvoltából, hiszen a korábban megszerzett Cisco minősítések mellett megfelelt a Cisco „IP Communications Specialization” szigorú követelményrendszerének is. A Bell Research kutatása alapján pedig „A legnagyobb magyarországi piaci részesedéssel rendelkező platformfüggetlen call center rendszerintegrátor” vállalat címet érdemelte ki, emellett pedig a Genesys szakmai díját is megnyerte. 2004-ben a NextiraOne számos, a NextiraOne Európai Központja által kiosztott díjat is nyert, melyek között szerepel a legnagyobb szolgáltatásból elért árbevétel megoszlásért, valamint a legmagasabb ügyfél-elégedettséggel rendelkező képviseletért járó cím.

2005. évi tervek
A előző év sikereivel összhangban a NextiraOne Magyarország 2005-re 15%-os növekedést tervez. A legfontosabb célkitűzések között szerepel az IT és a telekommunikáció integrációjának további erősítése, illetve a piaci részesedés határozott növelése mellett a szolgáltatásból származó bevétel növelése. Emellett meghatározott szerepet szánnak a réspiaci termékek és a kapcsolódó értéknövelt szolgáltatások továbbfejlesztésének, mint pélául a középvállalatok IT rendszerének üzemeltetése, vagy a Business Protection (üzleti adatok védelme). Szintén erre az évre tűzték ki célul a partnerkapcsolati együttműködések további erősítését, a Cisco Silver Partneri státusz megszerzését, az Alcatel, Genesys és NICE partnerkapcsolatok fenntartását és mélyítését.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő