Connect with us

technokrata

Ericsson Solidus eCare a svéd Folksamnál

Dotkom

Ericsson Solidus eCare a svéd Folksamnál

Az Ericsson fontos szerepet játszik a Folksam multimédiás kapcsolati központjának beindításában.

Az Ericsson Solidus eCare megoldása fontos szerepet játszik egy új, többhelyszínes multimédiás ügyfélkapcsolati központ beindításában Svédország egyik legnagyobb biztosítótársasága, a Folksam részére. A megoldás rövidebb válaszadási időt és testre szabott támogatást nyújt, valamint megkönnyíti a mobilitás kialakítását és lehetővé teszi a szakértelmen alapuló híváskezelést.

Az Ericsson megoldása a Folksam 1.600 ügyfélszolgálati dolgozója számára kínál teljes körül rugalmas kommunikációs lehetőségeket, ezáltal lehetővé téve bármely telefonról vagy bármely helyszínen a vállalati hálózathoz csatlakoztatott, softphone alkalmazással ellátott személyi számítógépről érkező hívások kezelését. A Solidus eCare megoldás az Ericsson MD110 konvergenciás kommunikációs rendszerén működik. Az Ericsson Mobil Mellék megoldása segítségével 400 alkalmazott jut távoli hozzáférési vagy barangolási lehetőséghez. A megoldás a hagyományos alközpontokkal megegyező funkcionalitást nyújt, és a mobilfelhasználók számára teljes körű hozzáférést nyújt a telefonközponti szolgáltatásokhoz, mint például az üzenetrögzítés és hívásátirányítás.

„A megoldás bevezetése logikus lépés azon törekvésünkben, hogy felhasználóbarátabb és hatékonyabb szolgáltatást kínáljunk.” – nyilatkozta Per Ardehed, a Folksam kapcsolati központjának vezetője. „Ez a megoldás új lehetőségeket kínál számunkra műveleteink fejlesztésére, különösen az ügyfélszolgálat és a kárrendezés terén. Az elérhetőség javításával és a válaszadási idő csökkentésével hozzájárul majd külső hatékonyságunk növeléséhez.”

A Folksam Svédország-szerte több mint 60 irodával rendelkezik, amelyek mindegyike része lesz majd az új kapcsolati központnak. Az Ericsson megoldása biztosítja majd a hívásforgalom irodák közötti folyamatos oda-vissza irányítását, az ügyfelek igényeinek és a rendelkezésre álló erőforrásoknak megfelelően.

A megoldás lehetővé teszi a Folksam számára, hogy figyelemmel kísérje a forgalomterhelést, és ennek megfelelően ossza ki az erőforrásokat. A rendszer a Folksam segítségére van a hosszú távú trendek azonosításában és a jövőbeli erőforrások tervezésében is. Az MD110 megoldással történő teljes integráció révén a Solidus eCare a redundancia előnyeit is kínálja, ezáltal biztosítva, hogy az ügyfélszolgálat szerverproblémák esetén is tovább működhet.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek