Connect with us

technokrata

Új ügyvezető igazgató a Xerox Magyarország Kft. élén

Dotkom

Új ügyvezető igazgató a Xerox Magyarország Kft. élén

Bojan Poljičak kétszámjegyű profitnövekedést ígér a kisrégió mindhárom országában.

2005. január elsejétől Bojan Poljičak a Xerox Magyarország Kft. ügyvezetője. A Xerox közép-kelet-európai operációjának vezetőségéből érkező új igazgató elsődleges célja, hogy növelje az irodai szegmens és a szolgáltatási üzletág piaci részesedését, valamint folytatva a korábbi évek tendenciáját, idén is legalább 10 százalékkal fokozza a vállalat nyereségességét.

A Xerox Magyarország egy éve regionális központként támogatja a horvát és szlovén leányvállalatok tevékenységét, illetve az ügyvezetői feladatokat közös igazgató, 2005. január elsejétől Bojan Poljičak látja el. Az együttműködés célja, hogy a 37 éves múltra visszatekintő Xerox Magyarország tapasztalataival hatékonyan segíthesse a délvidéki érdekeltségeket, melyek méretüket tekintve kisebb vállalatok, ugyanakkor piaci lehetőségeik radikálisan bővültek az elmúlt években. A dokumentumkezelési szolgáltatások területén a Xerox Magyarország 10 éves szakértelmének biztosításával járul hozzá az adriai régió piacszerzéséhez, melynek sikerét jól mutatja, hogy 2004-ben már Szlovéniában is létrehozták ezt az üzletágat és megkötötték az első szerződést.

„Az irodai berendezések értékesítése terén minden jel abba az irányba mutat, hogy a Xerox erősségeire alapozva 2005-ben jelentős forgalomnövekedést érhetünk el.” – mondta Bojan Poljičak, a Xerox Magyarország új ügyvezetője. „Folyamatosan növekszik a színes nyomtatás és másolás iránti igény, s a korábbi tintasugaras technológia helyét dinamikus ütemben veszik át a jobb minőséget produkáló, olcsóbban működtethető szilárdtintás és lézernyomtatók. Mindeközben egyre több vállalkozás újítja fel hagyományos, különálló eszközökből álló gépparkját hely- és költségtakarékos, digitális multifunkciós berendezésekkel. A Xerox tavaly 12 új irodai terméket mutatott be, idén további 10 fejlesztésünk kerül piacra – ezzel sebesség, teljesítmény, funkciók és ár tekintetében is minden igényt kielégítő választékot hozunk létre.”

Bojan Poljičak szerint 2005-ben a dokumentumkezelési szolgáltatások és a feladatok kihelyezése, valamint az archiválási és képfeldolgozási szolgáltatás iránt mutatkozó, évről évre növekvő igény kiváló lehetőséget kínál a vállalatnak, hogy tovább növelje meghatározó piaci részesedését. A Xerox Magyarország tanácsadást, dokumentum-digitalizálási és tartalomkezelési eszközöket és komplex megoldásokat kínáló szolgáltatási üzletága 1995-ben jött létre. Ma több mint 600 berendezést működtet 100 főnyi munkatárssal így közel 15.000 végfelhasználót szolgál ki az ország egész területén. Ügyfelei közül a szolgáltatási volumen tekintetében kiemelkedik a Matáv Rt., a T-Mobile Magyarország Távközlési Rt., a Kereskedelemi és Hitelbank Rt. és a GE Hungary Rt.

A következő évek legfontosabb célkitűzése, hogy a Xerox mind a négy (irodai, nyomdaipari, szolgáltatás, illetve papírt és egyéb médiákat forgalmazó) üzletágában, Magyarországon, Horvátországban és Szlovéniában is folytassa a bevételeinek kétszámjegyű növelését. Poljičak ennek megvalósításában kiemelt szerepet szán a Xerox disztribútorainak, koncessziós partnereinek és viszonteladóinak, akiket üzleti lehetőségeik és piaci részesedésük kiterjesztésében eszközök, források és folyamatos szakmai képzés biztosításával támogat a Xerox.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek