Connect with us

technokrata

A Nokia lett a leginnovatívabb márka

Dotkom

A Nokia lett a leginnovatívabb márka

A leginnovatívabb márka díját kapta a Nokia a Superbrands díjkiosztó gálán.

A budapesti eseményen azt is bejelentették, hogy a Nokia idén Superbrand lett Magyarországon is, miután több országban, köztük Angliában, Kínában, Dániában, Egyiptomban, Franciaországban, Hollandiában, Indonéziában, Marokkóban, a Fülöp-szigeteken, Lengyelországban, az Egyesült Arab Emirátusokban és Spanyolországban már korábban elnyerte a márkák neves díját.

Dér Attila marketing igazgató komoly elismerésnek értékelte a leginnovatívabb márka díját, és, úgy véli, hogy a díj az elmúlt évek márkaépítésben elért sikereit tükrözi.

„A díj elnyeréséhez hozzájárulhatott, hogy a Nokia úttörőként jelent meg több ma már népszerű szolgáltatással: Nokia telefonokon jelentek meg először az SMS-ek, a cserélhető elő- és hátlapok, a mobil készülékbe épített játékok. A Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek.”

A londoni központú Superbrands szervezet világszerte 41 országban díjazza a márkaépítést. Valamennyi országban egy helyi marketing/kommunikációs/PR szakemberekből álló bizottság hozza meg a döntést, hogy az adott országban bejegyzett márkák közül melyek érték el a márkaépítés legfelsőbb szintjét. Magyarországon egy 13 tagú szakmai bizottság választotta ki a közel 11.000 márkából azt a 400 márkát, akiket a Superbrand státusszal díjazott. A kiválasztást követően a szervezet eljuttatta a státuszt igazoló oklevelet a 400 márkához, köztük a Nokiához is. A rendszer lezárása a november 30-án megrendezett Superbrands Magyarország Gála volt, mely egyben a Superbrands könyv megjelenését is jelenti.

A Superbrands könyv áttekintést nyújt Magyarország Superbrandjeiről, az első évben mintegy 49 márkát ismerhetnek meg az olvasók, köztük a Nokia márka történetét, a főbb márkaértékeket, a legutóbbi fejlesztéseket. A Nokia márka sikeréhez vezető utat a kiadvány képekkel illusztrálva két oldalon mutatja be az olvasóknak.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek