Connect with us

Hirdetés

technokrata

Vezető márka és minősített szervezet a Xerox

Dotkom

Vezető márka és minősített szervezet a Xerox

Superbrand oklevél és ISO tanúsítványok dicsérik a Xerox szakértelmét.

A vásárlók bizalmát kifejező Superbrand díjjal ismerte el a Xerox márka kitűnő hírnevét a nemzetközi program magyar szekciójának marketing szakemberekből álló bizottsága. A Xerox által képviselt innováció, minőség, megbízhatóság és szakértelem azonban nem csak a vevőket és a kommunikációs szakma prominenseit győzte meg. A Xerox Magyarország kifogástalan vállalati működését és környezetünk megóvására tett jelentős lépéseit most már az ISO 9001:2001 és 14001:1997 tanúsítványok is bizonyítják.

A Xerox márka erejét a vevőközpontú szemlélet és az elkötelezettség, vagyis az a rengeteg munka és odafigyelés adja, mellyel a munkatársak próbálják kivívni ügyfeleik teljes megelégedettségét. Ehhez ugyanis ma már nem elegendő „csak” kiváló termékeket kínálni. A minőségi dokumentumkezelési szolgáltatás személyre szabott megoldással csökkenti a költségeket és hozzásegít az erőforrások optimális kihasználásához. Az első, legfontosabb lépés tehát minden esetben az ügyfél üzleti tevékenységének alapos áttanulmányozása és igényeinek felmérése, amit a számára legmegfelelőbb, egyedi konstrukció kidolgozása, majd megvalósítása követ. A Xerox szakemberei ebben a folyamatban az első pillanattól kezdve mindig készséggel állnak az ügyfelek rendelkezésére.

„Hitvallásunk arra kötelez minket, hogy termékeink és szolgáltatásaink minőségét folyamatosan ellenőrizzük és minden lehetséges módon javítsuk. A Superbrand díj és az ISO minősítés számunkra azért fontos, mert jelzi, hogy eddigi erőfeszítéseinket siker koronázta és ezt a széles közvélemény, ügyfeleink és a hatóságok is elismerik.” – fejtette ki Ablonczy Balázs, a Xerox Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Xerox Magyarország működését 2004 őszétől az ISO 9001:2001 és 14001:1997 tanúsítványoknak megfelelően végzi. A vállalat minőség- és környezetpolitikáját meghatározó szabályrendszer kidolgozása azonban a cég korábbi működéséhez képest nem hozott drasztikus változást. A Xerox magyar leányvállalata 1992-es önállósulása óta hasznosítja a nemzetközi anyacég több mint 60 országban megszerzett munkaszervezési és vállalatirányítási tapasztalatait. Irodáiban 2003 óta szelektíven gyűjtik a hulladékot, mely összhangban a vállalat nemzetközi zöld programjával, a környezettudatos magatartás felelősségteljes és stratégai szemléletét tükrözi.

A kilencvenes évek végén kidolgozott és azóta folyamatosan fejlesztett Zöld Iroda koncepció a Xerox tevékenységének minden szintjére kiterjed. Magában foglalja például az irodák papírfogyasztásának mérsékelését elektronikus megoldások mind szélesebb körű alkalmazása révén, illetve a felhasznált papír újrafeldolgozását, a festékkazetták, valamint a lecserélt alkatrészek gyűjtését és újrafelhasználását. Mindemellett a Xerox termékek előállítása és használata során kiemelt szerepet kap az anyag- és energiafelhasználás mértékének csökkentése, optimalizálása. Számos találmány születése köszönhető ennek a szándéknak: például a 2001-ben bevezetett EA technológia révén a festékanyagok előállítása sokkal kevesebb energiát igényel, magasabb hozamot és minimális mennyiségű hulladékot garantál. A Xerox Energy Star minősítésű berendezéseivel évente 1 millió megawatt óra villamos energiát takarítanak meg a felhasználók világszerte.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés