Connect with us

Ericsson-Proximity Worldwide: cél a mobilmarketing elterjedése

Dotkom

Ericsson-Proximity Worldwide: cél a mobilmarketing elterjedése

Az Ericsson és a Proximity Worldwide a világon elsőként kiterjeszti a mobilmarketing alkalmazását.

Az Ericsson, valamint a Proximity Worldwide, a BBDO hirdetési hálózatának tagja, megállapodást kötött arról, hogy közösen segítik elő a mobilmarketing (a kapcsolati marketing új, növekvő csatornája) hatékony megoldásainak elterjedését. A világ mobilhálózataiban 1,5 milliárd előfizetőt jelentő kapcsolati marketing a mobil kézikészülékek alkalmazásával folytatott, célzott kommunikáció hatékony eszköze lehet.

A négy országban (Németországban, Olaszországban, Szingapúrban és az Egyesült Államokban) kezdődő projekt keretében a mobil infrastruktúrát marketingkommunikációs csatornaként fogják alkalmazni. Ez új bevételi forrást teremt a hálózatüzemeltetők számára, hiszen megnövekszik a forgalom mobilhálózatukon.

A szöveg, kép és multimédiás tartalom átvitelére alkalmas modern mobilkommunikáció új módszereket kínál a mobilfogyasztókat megcélzó kapcsolati marketing területén. Az Ericsson Mobility World azért kezdeményezte az együttműködést a Proximity Worldwide-dal, hogy megoldást kínáljon azon vállalatok számára, amelyek napjaink mobilkörnyezetében kívánják reklámozni az általuk forgalmazott termékeket.

„A Proximity-val, a mobilmarketing-kampányok terén globális partnerünkkel együttműködve, a mobilitás területén betöltött technológiai vezető szerepünket egy világhírű ügynökség kiváló ügyfélkapcsolat-kezelési tapasztalataival ötvözhetjük.” – nyilatkozta Johan Bergendahl, az Ericsson marketingalelnöke. „A mobilitás alapkövetelmény a modern társadalmakban. A multimédiás kézikészülékek növekvő száma következtében a mobilmarketing a lehetőségek megtöbbszöröződését jelenti, ez pedig a fogyasztók, a hálózatüzemeltetők és az ügyfélkapcsolat-kezelési ügynökségek számára egyaránt előnyös.”

Az ügyfélkapcsolat-kezelés első számú vállalatának számító Proximity Worldwide a világ legerősebb márkanevei számára szervezett, több rendkívül sikeres kapcsolatimarketing-kampányra tekinthet vissza.

„A kapcsolatimarketing-kampányok egyre nagyobb mértékben alkalmazzák a mobil válaszadást, mint a két személy közötti kommunikáció hatékony, interaktív eszközét.” – jelentette ki Mat Mildenhall, a Proximity Worldwide egyik vezetője. „Piacvezetőként felelősek vagyunk azért, hogy elősegítsük a többcsatornás kapcsolati marketing fejlődését. Az Ericssonnal folytatott együttműködésünk révén innovatív, teljes körű mobilmarketing-megoldásokat kínálhatunk, és ez jelentős hasznot jelent a hirdetők számára.”

Az Ericsson kínálja a legfejlettebb műszaki platformokat és eszközöket, valamint bizonyított szakértelemmel rendelkezik a hálózatüzemeltetőket és vállalatokat támogató mobil üzleti tanácsadás területén. Az Ericsson Mobility World révén több száz alkalmazásfejlesztőt és tartalomszolgáltatót magában foglaló hálózat áll az ügyfelek rendelkezésére.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

longines-hydroconquest-full-black-ceramic-l3-784-4-56-9-1

SmartWatch

Igazán férfias sportórát mutatott be a Longines

2019. július 20. szombat
Business woman are checking stock market graph on digital tablet

Office

SUSE Enterprise Storage 6: miénk itt a tár!

2019. július 17. szerda
caw211w-fc6467-special-ed-through-time-80s-2019
maxresdefault

SmartPhone

Nokia okostelefond van? Akkor azonnal frissítsd Pie-ra!

2019. július 13. szombat
procentric

Smart-TV

TV-k veszik át a wifi-hotspotokat a hotelekben

2019. július 10. szerda

Dotkom