Connect with us

technokrata

ChaRM: barátságos nagytestvér cégvezetőknek

Dotkom

ChaRM: barátságos nagytestvér cégvezetőknek

Integrált vállalaltirányítás az Euronettől.

Bemutatkozott a ChaRM integrált vállalatirányítási rendszer, amely projekt-alapon tekinti át a folyamatokat, és aktuális információval látja el a cégvezetőt a vállalkozás gazdasági helyzetéről. A fejlesztési igényt egy tipikus középvállalat vezetőjének és tulajdonosának igénye generálta, és menedzserek, projektvezetők, könyvelők bevonásával készült el a rendszer, amely mára felöleli a vállalat működésének egészét. A moduláris felépítésű, teljesen webes alapú ChaRM-ot mintegy kéttucat középvállalat használja.

A ChaRM mindazt tudja, amit a nagy integrált vállalatirányítási rendszerek, a specialitása azonban hogy projekt-alapon szemléli a vállalati folyamatokat. Minden értékesítési és megvalósítási fázisban levő ügyhöz definiálhatók a mérföldkövek, s ezekhez határidő és felelős rendelhető. Így a vezető folyamatosan átlátja a történéseket, értesül, ha csúszik egy munka, és ennek pénzügyi kihatásairól is.

A moduláris felépítésű integrált vállalatirányítási rendszer teljes mértékben internetes alapokon működik, így a munkatársak bárhonnan, folyamatosan elérhetik a szolgáltatásokat. A ChaRM együttesen kezeli az ügyviteli, számviteli és pénzügyi feladatokat, átfogja a vállalat teljes működését a kereskedelmi és marketing feladatoktól a projekteken és logisztikán át a humánerőforrás-gazdálkodásig. Naprakész információt ad a vállalat pénzügyi helyzetéről, a folyamatokról, méri, értékeli a teljesítményeket és segíti a tervezést. A ChaRM fő alkalmazási területe a klasszikus integrált vállalatirányítási feladatok, az ügyfélkezelés, az elektronikus kereskedelem és piactér, valamint a távmunka. Előnye, hogy jól skálázható, árban rugalmas, a moduláris felépítés módot ad a fokozatos bevezetésre. Integrálható az Euronet Contact Centerrel, így ügyfélkezelési munkafolyamatok, értékesítési kampányok hozhatók létre.

A ChaRM fejlesztése Microsoft technológián alapul, és három éves múltra tekint vissza. Nyolc fejlesztő, és konzultánsok széles köre – könyvelők, cégvezetők, projektvezetők – dolgozott azon hogy a ChaRM kellően rugalmas, egyszerűen paraméterezhető legyen, s megfeleljen a hazai kis- és középvállalkozások igényeinek. Mára gyakorlatilag az összes funkciót átfogja a ChaRM, de természetesen a fejlesztés nem áll meg. A ChaRM felhasználói között jelenleg kereskedő és termelő cégeket egyaránt találunk, és többen alkalmazzák Contact Centerhez integráltan átfogó kereskedelmi megoldásként.

A Charm funkciói
Funkciói közé tartozik a partnertörzs, amely a rendszer alapmodulja. Ide tartozik a partnerek nyilvántartása, kategorizálása, jellemzése, adatainak összessége. Az értékesítés-támogatás funkció az értékesítési folyamatokat kezeli a tervezettől az értékesítésig, megjelölve a folyamat mérföldköveit, valamint a folyamatban részt vevő emberek és cégek adatait. A pénzügyi rész az értékesítési és beszerzési számlák kezelésével foglalkozik. Adatokat készít elő a könyvelő számára, ezen kívül bankokkal és pénztárral kapcsolatos funkciókat is ellát. Az ügyfélszolgálati rész ügyféltörténettel, panaszokkal, krízisekkel, szolgáltatási igényekkel könnyíti meg felhasználójának a munkáját. A logisztikai rész a készletgazdálkodás és anyagmozgatás rend-szerét tartja számon. Beszerzések, megrendelések kezelése, információ- és pénzáramlás figyelemmel követésének lehetősége is idetartozik. A HR rész a vezető számára képet tud nyújtani a munkatársak adatairól, élet- és karrierpályájáról. A könyvelési rész januártól a kettős könyvelési rendszerrel fogja megkönnyíteni a cégek könyvelését. A Call/Contact Center személyes hangpostát szolgáltat, kezeli a kimenő hívásokat, az SMS-t, a FAX-ot és az E-mail üzeneteket. A vezetői információ rész a vezetők számára nyújt összefoglaló információt a teljes rendszerről. Testreszabott jelentéseket ad tervekről, prognózisokról.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek