Connect with us

Újabb színfolt a Calzedoniánál: Navision az LLP-től

Dotkom

Újabb színfolt a Calzedoniánál: Navision az LLP-től

A rendszer fő feladata, hogy az olasz anyavállalat rendszereivel való együttműködés mellett biztosítsa a napi pénzügyi és kereskedelmi folyamatok ellátását.

A divatos női, férfi- és gyermekruházati termékeiről ismert Calzedonia és Intimissimi üzleteket üzemeltető M.F.H. Fejlesztő Kft. a Microsoft Navision vállalatirányítási megoldást választotta folyamatai automatizálására. A bevezetést az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldásokat forgalmazó LLP Budapest szakemberei végzik. A rendszer fő feladata, hogy az olasz anyavállalat rendszereivel való együttműködés mellett biztosítsa a napi pénzügyi és kereskedelmi folyamatok ellátását és a tevékenységek minél szélesebb körű automatizálását az egyelőre 20 bolttal rendelkező, de dinamikusan bővülő vállalatnál.

M.F.H. Fejlesztő Kft. Magyarországon jelenleg 20 üzlettel rendelkező bolthálózatot tart fenn, melyet idén a tervek szerint még további kilenccel bővít. A dinamikusan növekvő vállalkozás franchise rendszerű értékesítési csatorna kialakítását is fontolgatja a jövőben hazánkban. A most bevezetésre kerülő Navision 3.7-es kétnyelvű (magyar-angol) megoldás fő feladata lesz a pontos pénzügyi információk szállítása (például a raktárkészlet értékéről), a különböző valutanemek kezelése, a készpénzes és a bankkártyás alapú fizetések automatikus banki egyeztetése, a tárgyi-eszköz nyilvántartás, stb.

Az LLP szakemberei az Olaszországban működő központi rendszer által biztosított készletinformációk és a magyarországi Navision rendszer közötti automatikus kapcsolat kiépítésére is nagy hangsúlyt helyeznek. Az implementáció során ugyanakkor, a magyarországi törvényi előírásokat is folyamatosan követik, és természetesen az EU-ban folytatott kereskedelmi tevékenységgel (beszerzés és értékesítés) kapcsolatos jelentéskészítési kötelezettségeket (például: Intrastat) is figyelembe veszik.

A Calzedonia és az Intimissimi boltok által forgalmazott állandó termékeket, valamint a szezonális cikkeket is kezeli a Navision, s mivel minden bolt függetlenül működik – közvetlenül az olaszországi központtal és annak raktárával áll kapcsolatban -, a magyar központ számára nagyon fontos, hogy a legpontosabb költség- és árbevételi jelentések álljanak rendelkezésre az egyes boltok által rendelt és értékesített termékekről.

Az LLP által kiépített jelentések a tervek szerint nem csak boltokra lebontva jelenítik meg a kívánt adatokat, de a különböző hálózatokra is, illetve értékesítési munkatársakra is.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

klíma az irodában

Office

Hogyan állítsuk be a klímát az irodában

2019. augusztus 21. szerda
mobilfoto_kiallitas_budapest_19

Esemény

Mobilfotó-kiállítás perui portrékból

2019. augusztus 19. hétfő
casio Gravitiymaster

Kütyük

A 72 grammos Gravitymaster

2019. augusztus 19. hétfő
Honor20Pro
LG IFA díjnyertes termékek 2019

Kütyük

2019-2020 legjobb prémium OLED TV-je

2019. augusztus 18. vasárnap

Dotkom

YouTube előfizetés

Digitális oktatás

YouTube Music előfizetés diákkedvezménnyel

2019. augusztus 19. hétfő
maxresdefault-1

Dotkom

A Huawei bemutatta saját operációs rendszerét

2019. augusztus 11. vasárnap
maxresdefault

Dotkom

A Vodafone beindította a jövő szenzorhálózatát

2019. augusztus 7. szerda
psd2 blockbenpay
adesso magyar iroda

Dotkom

Képviseletet nyit az adesso Magyarországon

2019. augusztus 5. hétfő