Connect with us

technokrata

A Media-Saturn a Cisco Systems intelligens kiskereskedelmi hálózati infrastruktúráját választotta

Dotkom

A Media-Saturn a Cisco Systems intelligens kiskereskedelmi hálózati infrastruktúráját választotta

A fogyasztói elektronikai termékek kiskereskedelmi értékesítésében élenjáró vállalatnál a Cisco IP telefónia megoldásával növelik a kommunikáció hatékonyságát.

A Media-Saturn bejelentette, hogy két éven belül tizenegy európai országban, a cég közel 500 boltjában a Cisco Systems intelligens kiskereskedelmi hálózati keretrendszerét fogja alkalmazni. A keretrendszer részeként a boltokban új, konverens hálózati infrastruktúrát, 40 ezer Cisco IP-telefont és vezeték nélküli hozzáférési pontokat telepítenek. A fejlesztés lehetőséget teremt a cég beszállítói folyamatainak optimalizálására, valamint a boltokban és a központban dolgozók hatékonyságának, illetve mobilitásának javítására.

A Media-Saturn a Cisco Systems WLAN- és IPC-megoldásainak bevezetésével költségcsökkentő alkalmazások bevezetését tervezi a Cisco IP telefonjain. A megvalósítást és a rendszer karbantartását az IP-telefóniás, biztonsági, vezeték nélküli, illetve tárolótechnológiai megoldásokra specializálódott Cisco-partner, a net Stemmer GmbH végzi.

A bevezetésre kerülő technológia segítségével a Media-Saturn javítani szeretné a munkatársak közti kommunikációt, továbbá költségcsökkentést kíván elérni a beszállítói lánc hatékonyabb menedzselése révén. A telepítésre kerülő megoldások a boltvezetői alkalmazások mellett támogatják az önkiszolgáló jellegű dolgozói szolgáltatások későbbi bevezetését is.

A Media-Saturn anyavállalata, a METRO Group által 2003 februárjában elindított Future Store kezdeményezés szintén a Cisco Systems intelligens kiskereskedelmi hálózati keretrendszerén alapszik. A Future Store kezdeményezés nem titkolt szándéka, hogy előmozdítsa a kereskedelem megújítását, és végeredményben a fogyasztók magasabb színvonalú kiszolgálását célzó innovatív technológiai fejlesztéseket. Hosszú távon a kezdeményezés a nemzetközileg bevezethető kiskereskedelmi folyamatok és szabványok kialakítását tűzte ki célul.

A Metro Future Store kezdeményezés első gyakorlati próbájára 2003 szeptemberében került sor. A tesztek során az ügyfelek különös érdeklődést mutattak a Future Store kezdeményezésbe bevont alkalmazások iránt, és úgy vélték, hogy a technológiai újításokra alapozva a boltok számtalan előnyre tehetnek szert, beleértve a gyorsabbá és kényelmesebbé váló pénztári folyamatokat, valamint az árinformációkkal és az áruk elhelyezésével kapcsolatos támogatást.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek