Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Cathay Pacific Airways a Novell személyazonosság-kezelési megoldását választotta

Dotkom

A Cathay Pacific Airways a Novell személyazonosság-kezelési megoldását választotta

A nemzetközi légitársaság a Novell Nsure megoldással automatizálja személyazonosság-kezelését és biztosítja új munkatársainak az erőforrásokhoz történő gyors hozzáférést.

Világszerte több mint 150 telephelyen működő nemzetközi légitársaságként a Cathay Pacific Airways egy személyazonosság-kezelési megoldás bevezetését tartotta szükségesnek rendkívül szerteágazó vállalati környezetében a felhasználókkal kapcsolatos adminisztrációs idő és költségek csökkentésére. A társaság egy webes portált is létre kívánt hozni, amely biztonságos, távoli hozzáférést nyújt a mobil alkalmazottak – például a pilóták és a légi utaskísérők részére az elektronikus levelekhez és más alkalmazásokhoz és erőforrásokhoz, egy szabványos böngésző használatával.

A Cathay Pacific a Novell Worldwide Services együttműködésével vezette be a Novell Nsure megoldást, amely biztos alapot nyújt a felhasználók személyazonosságainak kezeléséhez, és skálázhatósága révén együtt növekszik a légitársaság üzleti folyamataival. A személyazonosság-kezelési infrastruktúra és a Novell ZENworks integrációjával a légitársaság kiválthatta a felhasználók személyazonosságainak kezelésével, illetve a számos különböző helyen levő munkaállomás felügyeletével járó kézi tevékenység nagy részét, így egy kis központi csapat is hatékonyan elláthatja a teljes vállalat menedzselését. Emellett a társaság 14.600 alkalmazottja mostantól biztonságos, egypontos bejelentkezéssel férhet hozzá e-mailjeihez és egyéb alkalmazásokhoz a vállalati portálon keresztül, így a mobil felhasználók is bárhonnan képesek hatékony munkát végezni.

A Novell eDirectory a felhasználói személyazonossági információk központi tárhelye a vállalatnál, így a felhasználók egyetlen azonosító és jelszó használatával férhetnek hozzá az egyes alkalmazásokhoz. A Novell Nsure Identity Manager automatikusan szinkronizálja a digitális személyazonosságokat a belső webes alkalmazások között, feleslegessé téve ezzel az információk kézi frissítését és biztosítva a felhasználói információk pontosságának fenntartását.

A Cathay Pacific így jelentősen csökkenthette a felhasználói azonosítók kezeléséhez szükséges manuális munkát, az új munkatársak pedig napok helyett néhány óra alatt munkába állhatnak. A vállalat összes telephelyén megjelenő digitális személyazonosságokat a központi informatikai csapat felügyeli, ugyanolyan hozzáférést biztosítva a távoli felhasználók számára az egyes erőforrásokhoz, mintha a központi irodában ülnének.

Az alkalmazásokhoz történő gyorsabb és egyszerűbb távoli hozzáférés érdekében a légitársaság létrehozott egy e-mailt és egyéb alkalmazásokat integráló portált, a felhasználói oldal biztonságát és a felhasználók hitelesítését pedig a Novell iChain termékkel biztosítja. Az alkalmazottak mostantól egypontos bejelentkezéssel érhetik el a portált és más webes erőforrásokat. A GroupWise Web Access portálba építésével a Cathay Pacific lehetővé tette mobil munkatársai számára, hogy e-mailjeiket bármikor bármilyen webre csatlakozó eszközzel elérhessék, így nincs szükség laptop használatára, kliensszoftver telepítésére, vagy egy kirendeltség felkeresésére.

A Novell ZENworks Desktop Management használatával a légitársaság hatékonyabban képes eszközeit menedzselni a felhasználók személyazonossága tekintetében. A Cathay Pacific egységesítette munkaállomásai konfigurációját és olyan házirendeket hozott létre, amelyek megakadályozzák, hogy a felhasználók engedély nélkül telepítsenek szoftvereket, vagy megváltoztassák a környezetet. A ZENworks révén az informatikai csapat központilag felügyelheti a globális vállalat rendszerét, jelentősen csökkentve a fenntartás idejét és költségét, valamint lehetővé téve a vírusvédelmi frissítések és javítások alkalmazását napok helyett órák alatt.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés