Connect with us

technokrata

Marketingszakmai díjat nyert a Synergon

Dotkom

Marketingszakmai díjat nyert a Synergon

A győztes pályázatnak három fordulóban kell megfelelnie a formai, tartalmi és minőségi követelményeknek.

A Synergon Informatika Rt. nyerte el a Távközlési és Informatikai Marketing Fórum keretében meghirdetett „Az év infokommunikációs üzleti alkotása – Marketing díj” pályázatot. A Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület (HTE) 1997 óta évente rendezi meg a Távközlési és Informatikai Marketing Fórumot, mely az egyik legrangosabb hazai szakmai rendezvény.

Előtérben a kereskedelem támogatása
A Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület (HTE) 1997 óta évente rendezi meg a Távközlési és Informatikai Marketing Fórumot, mely az egyik legrangosabb hazai szakmai rendezvény. A program szervezőbizottsága és a Fórumot támogató vállalatok és szakmai szervezetek között a hazai infokommunikációs szakma marketing szakemberei mellett az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, a Magyar Marketing Szövetség, a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata, a HTE vezetői és a Kommunikációs Marketing Klub is képviseltetik magukat.

A Fórum kísérő eseményeként 2001 óta minden évben kiírják „Az év infokommunikációs üzleti alkotása – Marketing díj” pályázatot, melynek fő célja, hogy elsősorban a magyarországi infokommunikációs marketing szakma egy kiemelkedő eredményének elismerésén és példáján keresztül felhívja a figyelmet a marketingtudás és -szakma jelentőségére, ezzel is hozzájárulva az infokommunikációs kultúra hazai elterjedéséhez, valamint szakemberek, szakmai közösségek alkotásainak elismertetéséhez.

A győztes pályázatnak három fordulóban kell megfelelnie a formai, tartalmi és minőségi követelményeknek. Az idén a díjat a Synergon nyerte el az értékesítést támogató stratégiai módszertan bemutatatásával. 2001-ben a Westel (most már T-Mobile) és Ericsson vállalatok közös, MMS szolgáltatás bevezető kampánya, az azt követő évben a Matáv „Sokatmondó díjcsomag” marketing kommunikációs munkája, tavaly az IHM Internet használatot népszerűsítő promóciója pályázatok nyertek.

A díjat és az oklevelet Tőrösné Feles Beáta marketingigazgató 2004. szeptember 16-án vette át a 8. Távközlési és Informatikai Marketing Fórum záró fogadásán: „Azért is kiemelkedő eredmény, hogy az idei díjat komoly fölénnyel a Synergon tudta elhozni, mert a jellemzően nagy költségvetésű marketingkommunikációs kampány téma helyett értékesítést támogató stratégiai módszertant mutattunk be. Külön öröm volt a bíráló bizottság azon véleménye, miszerint struktúrájában és tartalmában az eddigi legszínvonalasabb munkát minősíthették.”

A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata különdíjának köszönhetően az októberi EFFIE Reklámhatékonysági Konferencia Díjátadó Gálaestjére a Marketing Igazgatóság csapata külön meghívást kapott.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

huawei mate 30 pro
honor
iphone 12

SmartPhone

Ezért várjuk a leginkább az iPhone 12 érkezését

2020. január 24. péntek
2020 legjobban várt okostelefonjai

SmartPhone

Ezek 2020 legjobban várt okostelefonjai

2020. január 23. csütörtök
magicwatch

Dotkom