Connect with us

technokrata

Fujicolor: 30 százalékos megtakarítás az Alcatel megoldásaival

Dotkom

Fujicolor: 30 százalékos megtakarítás az Alcatel megoldásaival

A Fujicolor egyharmadával csökkentette távbeszélő költségeit az Alcatel vállalati megoldásaival.

Az Alcatel bejelentette, hogy a Fujicolor Scandinavia a francia készülékgyártó vállalati megoldásainak széles skáláját telepítette – beleértve az IP-kommunikációs eszközöket, digitális és analóg központokat, készülékeket, illetve egy továbbfejlesztett call center megoldást. 2004. márciusától a Fujicolor így 30 százalékos megtakarítást ért el távbeszélő költségei esetében.

A Fujicolor Scandinavia Svédországban és Norvégiában több leányvállalattal rendelkezik, amelyek az Alcatel OmniPCX Enterprise kiszolgáló segítségével összeköttetésbe kerültek egymással, lehetővé téve az analóg és a digitális kapcsolódást is. A forgalomirányításért az Alcatel OmniVista 4760 hálózat-felügyeleti alkalmazás felel, amelyet a hatékonyság jegyében az Alcatel Mobile Reflexes DECT és Alcatel 4645 készülékekkel egészítettek ki.

Az ügyfélközpontban az Alcatel Contact Center Solutions működik, beleértve az Alcatel OmniTouch CCdistribution és az Alcatel OmniTouch CCsupervision megoldásokat.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek