Connect with us

Hirdetés

technokrata

A HP a vevőelégedettségi kutatás első helyezettje

Dotkom

A HP a vevőelégedettségi kutatás első helyezettje

A vevők a HP-t találták legjobbnak az IBM, a Dell, az EMC és más gyártók előtt.

Egy nemrégiben végzett felmérésben a Computerworld és az InterUnity Group munkatársai mintegy 1.200 informatikai vezetőt és szakembert kérdeztek meg, és az összesített eredmények alapján a HP vevői a legelégedettebbek.

A nyolc kategóriából hatban – a vevői várakozásoknak való megfelelés, a vevő üzleti teljesítményéhez való hozzájárulás, a termékminőség, a termék megbízhatósága és a licencpolitika – a HP kapta a legmagasabb pontszámot.

A HP összesített értékelése 8, illetve 7 ponttal volt jobb, mint a Dellé vagy az IBM-é, a nyereségességhez való hozzájárulás területén pedig 8, illetve 11 ponttal előzte meg versenytársait. Az értékelésben részt vevő 10 legjobb hardver- és szoftverforgalmazó közül az EMC összesítésben a hatodik lett; a HP ennél 49 ponttal többet ért el. A HP 51 ponttal többet ért el a termékminőség kategóriában, 34 ponttal szárnyalta túl az ügyfélszolgálat, és 42 ponttal a várakozásoknak való megfelelés területén.

A HP kapta a legjobb értékelést arra a kérdésre is, hogy a vevők másnak is ajánlanák-e az adott forgalmazót.

A Technology Business Research vállalat folyamatos informatikai kutatásai keretében készült májusi felmérés azt bizonyítja, hogy 2004 első negyedévében a HP megőrizte a vevőelégedettség terén kivívott első helyét az Intel alapú kiszolgálók forgalmazói között.

„Alapvető fontosságú, hogy megfeleljünk a vevői várakozásoknak.” – nyilatkozta Peter Blackmore, a HP vevői megoldások csoportjának ügyvezető alelnöke. „A HP már régóta ismert termékminőségéről és megbízhatóságáról, és ezek a felmérések azt bizonyítják, hogy nagy lépéseket tettünk a még magasabb üzleti minőség területén, amit vevőink eredményeikben is érzékelnek. Ezt a lendületet szeretnénk folytatni, ezért továbbra is arra összpontosítjuk erőinket, hogy alacsony költség mellett biztosítsunk magas színvonalú technológiát, és a vevőinknek is a legtöbbet nyújtsuk.”

Az InterUnity vevőelégedettségi indexe (ICSI), amelyet a Computerworld is használt a felmérés folyamán, azon alapult, hogy hány vevő minősítette a forgalmazót kiválónak vagy jónak, és ezt az eredményt módosította azon vevők száma, akik gyenge minősítést adtak. A HP ICSI-pontszáma 136 lett, ezzel az összesített értékelés első helyezettjévé vált. Az átlagos pontszám 100 volt. A 10 legnagyobb informatikai forgalmazó vevői 2004. április 5. és május 14. között válaszoltak, miután e-mailben felkérést kaptak a részvételre. A felmérésben résztvevők 64%-a legalább vezető beosztásban volt, a többi értékelő műszaki vagy vezető műszaki munkatárs volt.

A felmérés több mint 30 iparági csoport (termelővállalatok, egészségügy, bankszféra, repülőipar és pénzügyi szolgáltatók) bevonásával készült. A megkérdezettek az alábbi sorrendet állították fel a felmérésben részt vevő vállalati informatikai szolgáltatók között: HP, IBM, Dell, Sun, Oracle, EMC, Microsoft, Computer Associates, PeopleSoft és SAP.

A vevők informatikai forgalmazókkal való megelégedettségét a Computerworld az InterUnity Group vállalattal együtt vizsgálta, amely technológiai adatszolgáltatással járul hozzá a vállalatok és a gyártók üzleti teljesítményének javulásához.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés