Connect with us

technokrata

A red-stars ügyfelei a NetSize mobil kommunikációs szolgáltatásait is igénybe vehetik

Dotkom

A red-stars ügyfelei a NetSize mobil kommunikációs szolgáltatásait is igénybe vehetik

Az internetes és mobil kommunikációs marketingeszközök hatása egymást kölcsönösen erősíti.

A red-stars internetes kommunikációs ügynökség szolgáltatás-portfolióját a NetSize mobil kommunikációs megoldásaival bővíti. A megállapodás értelmében a NetSize a jövőben olyan mobil alapú marketingszolgáltatásokat szállít a red-stars ügyfelei számára, mint például promóciós nyereményjátékok, SMS kampányok és -szavazások lebonyolítása, WAP portálok létrehozása és működtetése. Az együttműködésnek köszönhetően a red-stars ügyfelei az Internet és mobil marketing együttes használatával a korábbinál célzottabban, hatékonyabban érhetik el célcsoportjaikat, illetve eljuttathatják üzeneteiket azok felé is, akik a világhálót ritkán, rendszertelenül használják.

„A mobil marketingben rejlő lehetőségeket ma még kevesen aknázzák ki hazánkban, pedig ismert tény, hogy Magyarországon több mint nyolc millió hívásfogadásra alkalmas kártya van forgalomban, amelyek mögött mind egy-egy potenciális reklámfogyasztó áll. Nyugat-Európában az SMS promóciók, nyereményjátékok, szavazások a hirdetők körében rövid idő alatt nagy népszerűségre tettek szert, így joggal remélhetjük, hogy ez a helyzet rövidesen nálunk is változni fog. Cégünk világszerte nagy tapasztalattal rendelkezik mobil marketing kampányok lebonyolításában, és hiszünk abban, hogy európai színvonalú szolgáltatásaink iránt Magyarországon is komoly igény van.” – mondta Neuman Péter, a NetSize magyarországi igazgatója.

„Annak érdekében, hogy magas színvonalon ki tudjuk elégíteni ügyfeleink integrált kommunikáció iránti igényét, mostantól mobil marketing megoldásokat is kínálunk számukra, amelyben partnerünk a komoly nemzetközi háttérrel rendelkező NetSize.” – mondta Keresztúri Gergely, a red-stars vezérigazgatója. „Az internetes és mobil technológia konvergenciája a közeljövőben új kapukat nyit majd az információáramlásban és a marketingkommunikációban, és ez egyben lehetőség is a hirdetők számára, hogy üzeneteiket a korábbinál hatékonyabban juttassák el az újdonságok iránt nyitott, a XXI. század nyújtotta lehetőségekkel élni kívánó társadalmi csoportok számára. A red-stars felismerte ennek jelentőségét, és a hazai kommunikációs piacon az elsők között kíván élni vele.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek