Connect with us

technokrata

Úttörő marketing-automatizálási megoldás a SAS-tól

Dotkom

Úttörő marketing-automatizálási megoldás a SAS-tól

Megjelent a SAS9 Customer Intelligence megoldások családjának első tagja.

A SAS9 Intelligence Platform március 30-ai sikeres bevezetését követően a SAS bejelentette, hogy világszerte kapható első Customer Intelligence ügyféladat-elemző szoftvermegoldása, mely a SAS Marketing Automation 4 platformon alapul.

SAS Customer Intelligence
A SAS Customer Intelligence integrált termékcsalád része a SAS Marketing Automation, mely megkönnyíti a vállalatoknak ügyfeleik megértését, e tudás megfelelő alkalmazását, valamint az értékesítési és a marketingtevékenységek eredményességének mérését. A marketing-automatizálást kiegészítő és a marketing folyamatot kibővítő megoldások közé tartozik a SAS Interaction Management és a SAS Marketing Optimization, valamint az iparágspecifikus marketing megoldások sora (banki, a biztosítási, távközlési és kiskereskedelmi cégek számára). A SAS közös platformon kínált adatkezelési és üzleti adatelemzési megoldása az egyetlen olyan átfogó és teljes körű megoldás, mely megkönnyíti a marketing szakemberek számára az ügyfelek mélyebb elemzését, pontosabb szegmentálását, profilozását és a célcsoportok kiválasztását; mindez hatékonyabb marketingkampányokat és az ügyfél-jövedelmezőség növelését teszi lehetővé. A marketing szervezetek optimalizálhatják legértékesebb erőforrásukat – képzett szakembereik munkáját –, és egyértelműen mérhetik marketing-beruházásaik értékét.

A SAS Marketing Automation 4 – egy ígéret beváltása
Márciusban a Forrester Research értékelést közölt a SAS Marketing Automation megoldásról. A megoldást olyan nagy jelentőségűnek tartotta, hogy a „SAS Shakes up Marketing Automation” című tanulmány szerzői megjegyezték: a SAS Marketing Automation 4 és a Customer Intelligence család vele összefüggő megoldásai révén a SAS új helyzetet teremthet a marketingautomatizálás piacán, és magához ragadhatja a vezető helyet.

A SAS Marketing Automation segítségével a felhasználóknak nem kell a szoftverhez igazítaniuk üzleti folyamataikat. Éppen ellenkezőleg: a megoldással leküzdhetik legfontosabb üzleti és technikai problémáikat, ugyanakkor kiaknázhatják eddigi technológiai beruházásaikat. A SAS Marketing Automation kifejlesztésénél a bővíthetőségen túl fontos szempont volt a marketingfolyamatok kezelésének teljes körű támogatása, a marketing szakemberek képességeinek növelése és a folyamatok integrálása a szervezet egészén át.

A marketing folyamatok kezelése
A vállalatok világszerte évek óta próbálnak olyan marketing-automatizálási megoldást találni, mely megfelelő funkciókat nyújt a különböző elvárásokkal rendelkező felhasználóknak. Ezt az igényt kielégítendő, a SAS jelentős erőforrás-ráfordítással összegyűjtötte a követelmények ezreit, valamint dokumentálta a legjobb bevált eljárásokat. A SAS a lehető legrészletesebben megismerte a kampányvezetés üzleti folyamatát: a SAS Marketing Automation 4 ezt a tudást testesíti meg. Az új verzió új felhasználói kezelőfelületeket is nyújt a különböző marketing-szerepkörökhöz, hogy jobban kielégíthesse a szervezet összes érintett munkatársának igényeit, az analitikai modellezőktől a kampánymenedzsereken át a marketing terület felső szintű vezetéséig.

Ezenfelül a nagyvállalati szintű infrastruktúra és a beágyazott analitikai képességek révén a SAS elismerten széles körű és mély analitikai funkcionalitását maguk a vállalatok is felhasználhatják célzott ügyféladat-elemzésekre, így az analitikai szakértők idejük sokkal nagyobb részét fordíthatják azon viselkedésminták, trendek feltérképezésére és előrejelzésére melyek pontos ismerete fenntartható versenyelőnyt biztosít.

A marketing szakemberek tudásának növelése
Sok vállalatnál súrlódások vannak a marketing osztály és az informatikai osztály között. A marketingesek az informatikusoktól várják azokat az adatokat, melyek alapján feltárhatják az ügyfelek viselkedését és elősegíthetik az ésszerű üzleti döntéseket. Ha ez túl sokáig tart vagy túl nehéz, mind marketing, mint az informatika területe megsínyli. A SAS Marketing Automation 4 architektúrája úgy van kialakítva, hogy az informatikai osztály gyorsabban biztosíthassa a marketingeseknek ezeket a létfontosságú adatokat.

A SAS Marketing Automation 4 egy másik alapvető új jellemzőjét a nyílt SAS Intelligence Platformba beépített marketingközpontú adatbázis-funkciók jelentik. Ezek biztosítják az együttműködést a szervezetek meglévő infrastruktúrái, más SAS-megoldások és egyéb működési platformok között. A piacon jelenleg kapható megoldásokkal szemben a SAS nyílt rendszerével a szervezetek precízen behangolhatják az analitikai motort: beépíthetik bevált belső eljárásaikat és az ügyfeleik viselkedéséről szerzett saját ismereteiket, továbbá kiaknázhatják meglévő informatikai beruházásaikat, például adattárházaikat és ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszereiket. Ezenfelül az új adatkezelési képességeknek köszönhetően könnyebben érhetik el és értelmezhetik üzleti szempontból a már meglevő adataikat, így a marketingesek könnyebben, az informatikai osztály terhelése nélkül végezhetik el feladataikat.

Koordináció és a törvényi előírásoknak megfelelő működés
Az ügyfelek bizalmas adatainak védelme érdekében számos új elvárás született a közelmúltban, többek között a jogi és szabályozási előírások legszigorúbb betartásának kötelezettsége. A SAS Marketing Automation ezt a folyamatot azzal támogatja, hogy lehetővé teszi a metaadatok, az üzleti szabályok és az adatkezelési logika központi felügyeletét. Mivel az alkalmazottak részére egyetlen pontról lehet kiosztani az adatok eléréséhez szükséges hozzáférési jogosultságokat, könnyebb megvalósítani az adatbiztonsági intézkedéseket. A szerződési szabályok több országra kiterjedő változtatásait egyetlen pontról lehet intézni, és a változásokat az érintett országokban dolgozó összes vállalati felhasználó és marketinges elérheti. Ez az egyszerű folyamat a teljes vállalatot lefedő ellenőrzési útvonalat hoz létre.

A törvények betartását még könnyebbé teszi az a tény, hogy a SAS Marketing Automation segítségével az adatvédelmi vezetők az egyes kampánymenedzserek által irányított összes kampány folyamataira közös előírásokat fogalmazhatnak meg és tartathatnak be. A SAS megoldása egységes képet ad az összes kampányról, így biztosítható, hogy minden kampánytevékenység helyesen, a megfelelő sorrendben és a vállalat marketingfolyamatainak előírásaival összhangban történjen.

A június 9-én bejelentett SAS Marketing Automation és SAS Risk Dimension az új SAS9 Intelligence Platformon alapuló hét szoftvermegoldás idei első két tagja. A további megoldások a vállalati teljesítmény-management, a pénzügyi management, a tevékenység alapú költségkezelést, az ügyfélkapcsolat-kezelést és az informatikai managementet fogják megkönnyíteni. A SAS minden jelenlegi megoldását a SAS9 platfromon kínálja.

A SAS Marketing Automation 4 megoldást a vállalat a 29. SAS Group International (SUGI) felhasználói konferencián jelentette be. A Montrealban megtartott idei SUGI konferencián több mint 3.000 SAS-felhasználó vett részt a világ minden tájáról.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek