Connect with us

technokrata

Az O2 német távközlési óriás MicroStrategy-t használ vállalati-szintű riportkészítéseihez és elemzés

Dotkom

Az O2 német távközlési óriás MicroStrategy-t használ vállalati-szintű riportkészítéseihez és elemzés

Több mint 400 felhasználó az értékesítés, pénzügy, marketing és menedzsment területéről.

A MicroStrategy bejelentette, hogy a német mobil-telekommunikációs piac vezető vállalata, az O2 MicroStrategy Business Intelligence Platformot használ vállalati-szintű riportkészítéseihez és elemzéseihez. Már 1998 óta MicroStrategy ügyfél az O2, jelenleg a vállalat több mint 400 munkatársa – köztük a marketing, értékesítés, pénzügy és menedzsment – használja a MicroStrategy-t különböző elemzésekhez, melyek alapjául az 5,7 milliót meghaladó előfizetőtől összegyűlt adat szolgál. A MicroStrategy felhasználó-barát webfelületén keresztül az O2 különféle alkalmazásokat hoz létre – például: hálózati kihasználtság, értékesítési teljesítmény. Az elemzésekhez több mint 6 Terabyte adat áll rendelkezésre.

„A MicroStrategy-alapú Business Intelligence rendszerünk mindig percrekész, a pontos előfizetői információk begyűjtése – a vállalat minden szintjéről – és feldolgozása által alapvető szerepet játszik a vállalat sikereinek biztosításában és fenntartásában.”– nyilatkozta Dr. Clemens Schöffner, az O2-től. „A rendszer az adatok mély dimenzióiba enged betekintést, így menedzsmentünk tagjai specifikus információk birtokába kerülnek, például az új vásárlókról, a sikeres értékesítési csatornákról, vagy az éppen népszerű termékekről, melyeket egyszerűen prezentálhatnak egy egyoldalas, könnyen olvasható riport keretében. Most már sokkal jobban fel tudjuk mérni teljesítményünket és növelhetjük operatív hatékonyságunkat.”

„Elégedettek vagyunk, hisz az O2 vállalat folyamatos sikereket ér el Microstrategy platformunk segítségével.”– tette hozzá Sanju K. Bansal a Microstrategy COO-ja. „A Fortune 500 telekommunikációs vállalatai közül tízből kilencet már a Microstrategy ügyfelei között köszönthetünk, akik rendszerünket többnyire olyan alkalmazásokhoz használják, mint ügyfélnyereségesség, forgalom és értékesítési teljesítmény elemzés.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek