Connect with us

technokrata

A Siemens 12-pontos Kína-programja a ´profit és növekedés´ jegyében

Dotkom

A Siemens 12-pontos Kína-programja a ´profit és növekedés´ jegyében

A Siemens középtávon meg akarja kettőzni kínai forgalmát.

A 12-pontos Kína-programja révén – melyhez jelentős beruházások kapcsolódnak – a Siemens középtávon meg akarja kettőzni kínai forgalmát. A végrehajtás során 28-ról 60-ra növelik a Siemens-képviseletek számát, és minden tartományra kiterjesztik azok jelenlétét.

A stratégia összetevői:

  • Minden Siemens-ágazat becsvágyó növekedési célkitűzései;
  • A kínai tehetség-potenciál kihasználása;
  • Az ország növekvő szerepvállalása a Siemens innovációs világhálózatában;

    A Siemens, globális értékláncában is nagyobb szerepet szánva Kínának, növelni fogja ottani bevásárlásait. A következő évek során a konszern több mint egy milliárd euró értékben tervez beruházásokat Kínában. Jelenleg a konszern 45 közös vállalattal és közel 30.000 helyi munkavállalóval van jelen az országban; ottani éves forgalma kereken 4 milliárd eurót tesz ki.

    A Siemens főnöke, Heinrich v. Pierer a cég kínai első fellépésének százéves évfordulóján megtartott ünnepségen kijelentette, hogy jó esélyt lát a forgalom 3-5 éven belüli megduplázására.



  • Szólj hozzá!

    További Dotkom

    Technokrata a Face-en

    Tesztek