Connect with us

technokrata

A SAS világszerte erőteljes növekedést ért el az első negyedévben

Dotkom

A SAS világszerte erőteljes növekedést ért el az első negyedévben

A vertikális megoldások és az értékorientált fejlesztés egyre több ügyfelet nyer meg.

A SAS 2004 első negyedévében jelentős pénzügyi és értékesítési sikereket ért el. Márciusig bezárólag a szoftverek árbevételének növekedése 9,0%-kal nőtt (ez az érték a szolgáltatásokat nem tartalmazza). A vállalat árbevételének, nyereségességének és piaci részarányának folytatódó növekedése két fő tényezőre vezethető vissza: a SAS9 platform egyre szélesebb körű terjedésére, valamint arra a tényre, hogy a meglévő ügyfelek továbbra is a SAS-t választják a vállalat erőteljes vertikális megoldásainak és szakterületi hozzáértésének köszönhetően.

Az első negyedévben világszerte több mint 300, a pénzügyi szolgáltatásoktól, a biotechnológiától a közszférán és a kiskereskedelmen át a telekommunikációig számos területen működő ügyfél vásárolt SAS9 licencet.

Az első negyedév során a SAS sikerrel folytatta iparági megoldásainak értékesítését. A telekommunikációtól és a biztosítástól a gyártáson át a közszféráig számos új ügyfél vezetett be SAS-megoldást, többek között az Aeon, az Allegro Microsystems, az AXA, a Gencell, a Generali, a Hutchinson 3G és a Nürnberger Group. Az ügyfelek továbbra is nagyra tartják a SAS megoldásait, melyek letisztult iparági tudást testesítenek meg. Az ügyféladat-elemzés, a pénzügyi adatok elemzése és a működési kockázatok kezelése terén többek között a BNL, a Euroclear, a Loyalty Management UK, a Major League Baseball Advanced Media, a Marks & Spencer Money, a Société Générale és a Yale New Haven Health System választotta a SAS megoldásait a működési kockázat, a teljesítménykezelés, a tevékenység alapú kezelés és más területek problémáinak megoldására.

Kiváló első negyedévének során a SAS az alábbi négy szakmai kitüntetést nyerte el:

  • Az üzleti intelligencia szoftverek gyártói közül egyedül a SAS került be a CIO Insight magazin első ízben elkészített Vendor Value tanulmányának első tíz helyezettje közé.

  • A SAS Marketing Optimization elnyerte a Datamation magazin „A 2004-es év kiemelkedő terméke” díját a vállalati alkalmazások kategóriájában.
  • A SAS bekerült a KMWorld Magazine „A tudásmenedzsment 100 legfontosabb vállalata” felmérésének első 100 helyezettje közé.
  • A SAS egyik ügyfele, a HFC Bank (a HSBC csoport egyik tagja) nyerte el a tekintélyes Risk Waters díjat a működési kockázat sikeres csökkentéséért a hamisítás és pénzmosás elleni általános intézkedések kategóriájában.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek