Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Canon új, fogyasztó-centrikus stratégiája életre kel a Drupán

Dotkom

A Canon új, fogyasztó-centrikus stratégiája életre kel a Drupán

A Canon standján egy sor új megoldás és termék tekinthető meg.

Az új fogyasztó-orientált stratégia és a professzionális nyomtatópiac iránti elkötelezettsége tudatában a Canon Europe több új terméket és megoldást mutat be a Drupa alkalmából. Az 5-ös számú csarnokban lévő standnál a felhasználók pontosan megérthetik, hogy milyen élményt biztosítanak a Canon termékei, illetve végponttól végpontig terjedő megoldásai professzionális nyomtatói környezetben.

A Canon egyszerű irodai felszerelés forgalmazóból a professzionális nyomtatói piac legnagyobb üzleti partnerévé vált, elsősorban a grafikus művészeti iparágban. A Canon rendelkezik a szükséges hardver- és szoftverkínálattal, valamint a megoldásaihoz szükséges szakmai támogatással; ami a legfontosabb: azzal a tapasztalattal és ismerettel, amely hozzáadott értéket biztosít a nyomtatói és kiadói területen működő szervezetek, a kreatív szolgáltatók, a fizetős nyomtatószalonok számára, valamint a vállalati nyomtatási (CRD) környezetben.

A drupa kiállításon lévő standot úgy tervezték, hogy tükrözze ezt a fejlődést. A standot három fő zónára osztották: a „Kereskedelmi Képfeldolgozás és Grafikus Művészetek” zónája mellett helyet kapott „Intelligens Kiadó”, valamint az „Intelligens Produkciós Nyomtatás” zónája. A stand kialakításával a Canon célja az volt, hogy szimulálja a valódi professzionális nyomtatási scenáriókat, illetve alkalmazásokat, bemutatva a Canon teljes körű megoldásait (magában foglalva a hardver, a szoftver és más professzionális szolgáltatásokat) a felhasználói folyamatok és munkafolyamatok fejlesztése érdekében.

„A Képfeldolgozás és Grafikus Művészetek” zónájában a fókusz a proofingon, illetve a lézeres és nagyformátumú nyomtatásban szereplő színek előállításán van, különös hangsúllyal a színkezelés előnyeire.

Az „Intelligens Kiadó” zóna látogatói a nagy volumenű, költség-hatékony és kiváló minőségű fekete-fehér nyomtatással ismerkedhetnek meg. A hangsúlyt arra helyezik, hogy a munkafolyamatok fejlesztése nyomán miként növekedhet a gyorsaság, a flexibilitás, illetve a költség-hatékonyság, többek között könyvek vagy használati utasítások digitális nyomtatása esetén. Ugyanezen zónában megismerkedhetnek az úgynevezett (on-demand: igény alapú) névjegykártya-nyomtatási technológiával is.

Bár az „Intelligens Produkciós Nyomtatás” zónában is a produkciós munkafolyamatok állnak a középpontban, a Canon emellett más megoldásokat is bemutat, mint például a kereskedelmi nyomtatás, illetve menedzselés; vagy az E-karbantartási szolgáltatási koncepció.

Petteri Koli, a Canon Europe professzionális megoldások részlegének vezetője a következőket nyilatkozta: „A Canon időt szánt arra, hogy pontosan definiálja piaci stratégiai megközelítését, különös hangsúllyal a felhasználói folyamatokra, illetve arra, hogy milyen módon tudnánk javítani ügyfeleink Canonnal való konzultatív és együttműködési viszonyait. Hiszünk abban, hogy az ügyfél az első; fontos, hogy meghallgassuk kívánalmait, és ez alapján alakítsuk ki az üzleti igényekre szabott megoldásainkat. Ügyfeleink rajtunk keresztül, mint egyetlen megoldásszállítón keresztül, hozzájuthatnak egy sor hardverhez, különböző szoftverekhez – nemcsak a Canontól, hanem, az iparág más vezető partnereitől is -, illetve olyan technikai szakértőkkel vehetik fel a kapcsolatot, akik mélyrehatóan ismerik a piacot, a kulcsproblémákat és az üzleti kihívásokat.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés