Connect with us

technokrata

A Canon új, fogyasztó-centrikus stratégiája életre kel a Drupán

Dotkom

A Canon új, fogyasztó-centrikus stratégiája életre kel a Drupán

A Canon standján egy sor új megoldás és termék tekinthető meg.

Az új fogyasztó-orientált stratégia és a professzionális nyomtatópiac iránti elkötelezettsége tudatában a Canon Europe több új terméket és megoldást mutat be a Drupa alkalmából. Az 5-ös számú csarnokban lévő standnál a felhasználók pontosan megérthetik, hogy milyen élményt biztosítanak a Canon termékei, illetve végponttól végpontig terjedő megoldásai professzionális nyomtatói környezetben.

A Canon egyszerű irodai felszerelés forgalmazóból a professzionális nyomtatói piac legnagyobb üzleti partnerévé vált, elsősorban a grafikus művészeti iparágban. A Canon rendelkezik a szükséges hardver- és szoftverkínálattal, valamint a megoldásaihoz szükséges szakmai támogatással; ami a legfontosabb: azzal a tapasztalattal és ismerettel, amely hozzáadott értéket biztosít a nyomtatói és kiadói területen működő szervezetek, a kreatív szolgáltatók, a fizetős nyomtatószalonok számára, valamint a vállalati nyomtatási (CRD) környezetben.

A drupa kiállításon lévő standot úgy tervezték, hogy tükrözze ezt a fejlődést. A standot három fő zónára osztották: a „Kereskedelmi Képfeldolgozás és Grafikus Művészetek” zónája mellett helyet kapott „Intelligens Kiadó”, valamint az „Intelligens Produkciós Nyomtatás” zónája. A stand kialakításával a Canon célja az volt, hogy szimulálja a valódi professzionális nyomtatási scenáriókat, illetve alkalmazásokat, bemutatva a Canon teljes körű megoldásait (magában foglalva a hardver, a szoftver és más professzionális szolgáltatásokat) a felhasználói folyamatok és munkafolyamatok fejlesztése érdekében.

„A Képfeldolgozás és Grafikus Művészetek” zónájában a fókusz a proofingon, illetve a lézeres és nagyformátumú nyomtatásban szereplő színek előállításán van, különös hangsúllyal a színkezelés előnyeire.

Az „Intelligens Kiadó” zóna látogatói a nagy volumenű, költség-hatékony és kiváló minőségű fekete-fehér nyomtatással ismerkedhetnek meg. A hangsúlyt arra helyezik, hogy a munkafolyamatok fejlesztése nyomán miként növekedhet a gyorsaság, a flexibilitás, illetve a költség-hatékonyság, többek között könyvek vagy használati utasítások digitális nyomtatása esetén. Ugyanezen zónában megismerkedhetnek az úgynevezett (on-demand: igény alapú) névjegykártya-nyomtatási technológiával is.

Bár az „Intelligens Produkciós Nyomtatás” zónában is a produkciós munkafolyamatok állnak a középpontban, a Canon emellett más megoldásokat is bemutat, mint például a kereskedelmi nyomtatás, illetve menedzselés; vagy az E-karbantartási szolgáltatási koncepció.

Petteri Koli, a Canon Europe professzionális megoldások részlegének vezetője a következőket nyilatkozta: „A Canon időt szánt arra, hogy pontosan definiálja piaci stratégiai megközelítését, különös hangsúllyal a felhasználói folyamatokra, illetve arra, hogy milyen módon tudnánk javítani ügyfeleink Canonnal való konzultatív és együttműködési viszonyait. Hiszünk abban, hogy az ügyfél az első; fontos, hogy meghallgassuk kívánalmait, és ez alapján alakítsuk ki az üzleti igényekre szabott megoldásainkat. Ügyfeleink rajtunk keresztül, mint egyetlen megoldásszállítón keresztül, hozzájuthatnak egy sor hardverhez, különböző szoftverekhez – nemcsak a Canontól, hanem, az iparág más vezető partnereitől is -, illetve olyan technikai szakértőkkel vehetik fel a kapcsolatot, akik mélyrehatóan ismerik a piacot, a kulcsproblémákat és az üzleti kihívásokat.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek