Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Scala felmérése szerint nőtt az ügyfelek elégedettsége és hűsége

Dotkom

A Scala felmérése szerint nőtt az ügyfelek elégedettsége és hűsége

A Scala közzétette a legfrissebb éves ügyfélelégedettségi felmérésének eredményét, valamint elindított egy új, az ügyfelek számára készített webhelyet.

A Scala Business Solutions bejelentette, hogy a legújabb éves ügyfélelégedettségi felmérés szerint az ügyfelek 72 százaléka szívesen ajánlaná a szoftvert más vállalatoknak. Az ügyfelek elégedettsége 1999 óta évről-évre folyamatosan nő.

2003-ban a Scala a világ több mint negyven országában közel 2.500 ügyféllel készített felmérést. Ez a szám a teljes ügyfélbázis közel 40 százaléka. Az előző évhez képest növekedett, az általános elégedettségi szint, és ezen belül is a kollaboratív ERP-megoldás vagyis az iScala felhasználói általánosan elégedettebbek, mint a korábbi Scala szoftverváltozatok felhasználói.

A Scala a hónap folyamán elindított egy vadonatúj, biztonságos weboldalt, a Customer Support Centert, amely értéknövelt erőforrások biztosításával lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy azok a lehető legtöbbet hozhassák ki meglévő rendszereikből. A Customer Support Center új vitafórumot is kínál az ötletek és észrevételek kicserélésére, illetve biztonságos területet biztosít a gyorsjavítások (Service Pack), a szervizkiadások (Service Release) és az értéknövelő VBA-fejlesztések letöltéséhez. Itt találhatók meg a világ támogatási központjainak ingyenes hívószámai, továbbá olyan levelezési listákra lehet feliratkozni, amelyeknél kiválasztható, hogy mely termékváltozatokkal kapcsolatban kíván az ügyfél információt és közleményeket kapni. A weboldalon számos további információhoz és dokumentációhoz juthatnak hozzá az érdeklődők.

A Scala öt telefonos ügyféltámogatási központtal rendelkezik Orlandóban (USA), Stockholmban (Svédország), Budapesten (Magyarország), Moszkvában (Oroszország) és Kuala Lumpurban (Malajzia), amelyek huszonnégy órás támogatást biztosítanak a felhasználók számára több mint 140 országban. A 18 nyelven szolgáltató ügyféltámogatási központok külső akkreditációját tavaly újította meg az Institute of IT Training.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés