Connect with us

technokrata

A HP vezet az európai nyomtató piacon

Dotkom

A HP vezet az európai nyomtató piacon

A cég 158 új terméket vezetett be a 2003-as „Photo Big Bang” kampány során.

A HP megerősítette vezető pozícióját az otthoni tintasugaras fotónyomtatási megoldások piacán: a 2003. október-november közötti időszakban 46 százalékos piaci részesedést tudhatott magáénak Európa tíz legfontosabb földrajzi régiójának területén (forrás: GfK Marketing Services; 2004. január). A vállalat immár második hónapja vezet ebben a kategóriában, amelyben egyébként az előző év megfelelő időszakával összehasonlítva is stabil növekedést produkált. Nincs ez másképp Magyarországon sem, hiszen a az eladási adatok egyértelműen az otthoni fotónyomtatás előtérbe kerülését igazolják.

A HP elsősorban az ügyfelek szükségleteit középpontba állító stratégiájának, 2003-ban bevezetett, egyszerűen használható digitális képalkotási és nyomtatási termékeinek, valamint eddigi történetének legkiterjedtebb magánfelhasználói kampánya, a “You + hp” keretében folytatott közvetlen ügyfél kommunikációnak köszönheti sikerét. Az otthoni felhasználókat megcélzó, 300 millió dolláros “You + hp” marketingkampány a közvetlen ügyfél kommunikációt és a digitális fotózás további ösztönzését szolgálja.

A HP 158 új terméket vezetett be a 2003-as “Photo Big Bang” kampány során. A vállalat történetének legnagyobb termék bevezetési programja szerves része annak a folyamatos stratégiának, amely a még élvezetesebb fotónyomtatást és nagyobb sikerélményt nyújtó, egyszerű megoldások kidolgozását segíti elő. Az elmúlt évben nagy sikert arattak a HP mobil nyomtatói, köztük a 10 x 15 cm-es fotók térbeli korlátoktól mentes, egyszerű nyomtatását támogató, elegáns és kompakt HP Photosmart 245 fotónyomtató.

Magyarországon a Big Bang kampány hatására 180%-os növekedés volt tapasztalható.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek